ایزوگام کار حرفه ای

تخلیه چاه | لوله بازکنی

چگونه یک ایزوگام کار حرفه ای شویم؟

ایزوگام کاری از جمله مشاغلی است که باید بصورت حرفه ای انجام شود. اگر ایزوگام کاری بصورت حرفه ای انجام نگیرد هم در طول کار و هم بعد از نصب ایزوگام تا مدت ها مشکلاتی را برای ساکنین ایجاد خواهند کرد. از این رو بکارگیری نیروی ایزوگام کار حرفه ای در نصب ایزوگام یک امر ضروری بشمار می رود.کسی که دارای مهارت و تجربه ی کافی بوده و در حین کار آسیبی به مصالح ساختمان وارد نکرده و اصراف ایزوگام را به حداقل رساند. ایزوگام کاری حرفه ای شامل تمام امور مربوط به حفظ ایمنی و نصب صحیح ایزوگام می باشد.

حفظ ایمنی در ایزوگام کاری:

در پشت بام ها معمولا کولر نصب می باشد. قبل از کار باید با رعایت اصول ایمنی کولرها جابه جا نمود تا فردی دچار برق گرفتگی نشود. هر وسیله ای که جابه جا می شود به درستی به جای خود بازگردد.

وزن ایزوگام در سقف نباید زیاد بالا رود. گاهی ایزوگام کاران قدیمی بدون جدا نمودن ایزوگام، ایزوگام جدید را نصب می کنند. ایزوگام کار حرفه ای قبل از نصب ایزوگام با در نظر گرفتن وزنی که به پشت بام تحمیل شده است باید اقدام به جدا کردن و بریدن ایزوگام های قبلی نماید.

ایزوگام کاری چندین روز به طول می انجامد. ایزوگام کار باید به حد نیاز ایزوگام را به پشت بام منتقل کند و همه ی آن هادر یک گوشه از پشت بام نگهداری نکند. بهتر است رول های ایزوگام را در سطح پشت بام پخش کنید.

از خیس شدن ایزوگام ها در هنگام باران و شستن سقف جلوگیری نمایید.

ایزوگام کاری بصورت حرفه ای:

ایزوگام کاری به صورت حرفه ای شامل تمامی اموری می شود که به اجرای صحیح ایزوگام و همچنین تدابیر لازم برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به ایزوگام می انجامد. در این قسمت مهمترین نکاتی که در اجرای صحیح و حرفه ای ایزوگام کاری به شما کمک می کند را بیان می کنیم.

کارهایی که باید قبل از ایزوگام کاری انجام شود:

سطح پشت بام باید قبل از ایزوگام کاری جارو و شسته شود و سپس کاملا خشک شده تا عاری از هرگونه گردو غبار و کثیفی باشد.

– ایزوگام کاری گوشه ها، کنار دیوارها و ستون ها باید قبل از ایزوگام کاری قیر اندود شود تا زیر ایزوگام خالی نماند.

-سطح پشت بام باید یکدست و عاری از ناصافی باشد. خمیرپرایمر برای درزگیری شکاف ها در ایزوگام قدیمی به این منظور استفاده می شود.

– اگر سطحی که قرار است ایزوگام کاری شود از جنس فلز است باید با لایه ای از آستری ضد زنگ پوشش دهی شود.

پیش بینی های لازم برای جلوگیری از آسیب به ایزوگام:

-در صورت نیاز در برخی مناطق ایزوگام بصورت دولایه نصب شود. روش اجرای عمود بر لایه زیرین را با توجه به شیب زهکشی رعایت شود.

– اگر احتمال بارش برف زیاد یا آب گرفتگی در برخی نقاط باشدبهتر این است که بر روی دیوار قیر بریزد و ایزوگام کنید تا به راحتی از دیوار و یا سطح مورد نظر جدا نشود.قسمت هایی مثل زیر کولر که امکان وجود آب بشتر است دولایه ایزوگام کنید.

-زیر پایه هایی مثل دیش و پایه های کولر از ایزوگام به صورت مربع استفاده کنید تا به ایزوگام آسیب وارد نشود.

ایزوگام کار
شرکت سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات در زمینه ی نصب ایزوگام و عایق کاری سقف با نیروهای مجرب اماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:

ایزوگام کاری سرویس بهداشتی


ایزوگام کاری با عایق سفید


ایزوگام کاری استخر


توصیه های مهم در نصب ایزوگام


قیرگونی بهتر است یا یزوگام کاری

77 10 710 0912 تماس بگیرید