شما  «تخلیه چاه مکانیزه» بارها و بارها از شرکت های تخلیه چاه شنیده اید. عنوانی که شرکتهای تخلیه چاه از آن برای جذا مشتری استفاده می کنند

به عنوان مثال:«تخلیه چاه مکانیزه با پمپ ساکشن و تانکر مکنده ». شما هم بسیار این عناوین را از شرکت تخلیه چاه و فاضلاب و لوله بازکنی شنیده اید.

ما د راین مقاله به شما اموزش می دهیم که تخلیه چاه به چه معنیست و  تخلیه چاه مکانیزه به چه صورت انجام می شود.
رفع گرفتگی چاه به صورت کاملا مکانیزه و حرفه ای
امروزه تخلیه چاه مکانیزه در بین شرکتهای تخلیه چاه روایج یافته و تقریبا هیچ شرکتی پیدا نمی شود که چاه های فاضلاب را به صورت مکانیزه تخلیه نکند.

تفاوت تخلیه چاه مکانیزه و نیمه مکانیزه:

اما درجه مکانیزه بودن تخلیه چاه حرفه ای در بین شرکتهای تخلیه چاه تفاوت دارد.تفاوت شرکت های تخلیه چاه در این است که برخی شرکتها تخلیه چاه را به صورت مکانیزه انجام می دهند و برخی دیگر به صورت نیمه مکانیزه.

 

تخلیه چاه مکانیزه به چه صورت انجام می گیرد:

در تخلیه چاه مکانیزه شرکت تخلیه چاه از ابزار و وسایل نوین و پیشرفته جهت تخلیه چاه استفاده می کند. تخلیه چاه مکانیزه با استفاده از ابزار مجهز و نوین در تخلیه چاه فاضلاب و توالت گفته می شود.

شرکتی که از تانکر مکنده و دارای پمپ، انواع پمپهای ساکشن و مکنده، کارگران زبده و با تجربه و بسیاری از وسایل و ابزار نوینی که در تخلیه چاه فاضلاب استفاده می کند میتوان در رده ی شرکت های تخلیه چاه مکانیزه قرار گیرد. تخلیه چاه نوین و مکانیزه شعار بسیاری از شرکتهای تخلیه چاه است و برخی از آنها از این ابزارها استفاده می کنند.

 

تجهیزات مورد نیاز جهت تخلیه چاه مکانیزه:

برای اجرای تخلیه چاه مکانیزه حداقل وسایل مورد نیاز شامل:

  •  تانکر تخلیه چاه ده هزار لیتری
  •  پمپ مکنده و پمپ ساکشن تخلیه چاه
  •  پمپ لجن کش تخلیه چاه
  •  انواع ابرازهای مخصوص تخلیه چاه
  •  کارگران زبده و با تجربه

میباشد.

هر یک از این ابزار و وسایل نقش مهمی در اجرای تخلیه چاه مکانیزه ایفا می کنند. اگر هر یک از آنها وجود نداشت باشد روند اجرای تخلیه چاه مختل خواهد شد. اگر تمام ابزارهای لازم جهت تخلیه چاه مکانیزه حاضر باشند امر تخلیه چاه به راحتی قابل انجام خواهد بود. در این صورت است که تخلیه چاه مکانیزه معنا پیدا می کند.

راه تشخیص شرکت تخلیه چاه نیمه مکانیزه از مکانیزه:

بسیاری از شرکتهای عنوان تخلیه چاه مکانیزه را برای تبلیغات شرکت خود بکار میبرند. برخی از شرکتهای تخلیه چاه به دروغ از این عنوان استفاده می کنند اما برخی نیز واقعا چاه های فاضلاب را به صورت مکانیزه تخلیه می کنند. چیزی که کاملا واضح است آن است که تخلیه چاه مکانیزه بدون استفاده از ابزارهای جدید و مکانیزه معنا ندارد. اگر شرکت تخلیه چاه از ابزارهای نوین در تخلیه چاه استفاده کند به معنی آن است که چاه فاضلاب را به صورت مکانیزه تخلیه خواهد کرد و عنوان تخلیه چاه بصورت کاملا مکانیزه عنوان مناسبی برای کار آنها می باشد.

نحوه ی اجرای تخلیه چاه مکانیزه :

جهت اجرای تخلیه چاه به صورت مکانیزه تخصص خاصی لازم است و  نیازمند تجربه کافی و تخصص استفاده از ابزارهای مکانیزه تخلیه چاه است. اگر روش کار با ابزارهای جدید و تجهیزات امروزی و را در اختیار داشته باشید و تجربه کافی تخلیه چاه را نیز داشته باشید به راحتی می توانید اقدام به تخلیه چاه مکانیزه کنید. تخلیه چاه مکانیزه و مدرن با کمی تجربه و تخصص قابل انجام است.

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:
رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی و فاضلاب
انواع مختلف چاه های فاضلاب
رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه


کاربرد پمپ دنده ای در تخلیه چاه فاضلاب

دلایل ریزش چاه -نشانه های چاه ریزشی

زمان تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی

کول گذاری و طوقه چینی چاه

تخلیه چاه مکانیزه به چه صورت انجام می گیرد؟