زمان تخلیه چاه  و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی

تخلیه چاه | لوله بازکنی

 

به سطح چاه فاضلاب نگاه کنیدهنگامی که سطح روی چاه مرطوب شود آن ناحیه نسبت به بقیه ناحیه ها بوی ناخوشایندی منتشر میکندکه این یکی از نشانه های پر شدن و گرفتی چاه است و زمان ان رسیده که شما اقدام به تخلیه چاه نمایید.معمولا در ساختمان های مسکونی یا اداری محل چاه فاضلاب مشخص است.

تعمیرات چاه فاضلاب در حال ریزش،آموزش تعمیر چاه فاضلاب،جلوگیری از ریزش چاه،با چاه فاضلاب در حال ریزش چه کنیم؟ علائم چاه در حال ریزش،تعمیر چاه توالت پر شده

راه تشخیص چاه فاضلاب درحال ریزش:

یکی از شیر های آب را باز کنیدتا آب به لوله فاضلاب ساختمان وارد و در آن جاری شود.گوش خود را بر روی نقاط مختلف خانه قرار میدهیم در صورتی که چاه فاضلاب پر شده باشد از جایی صدای ریزش آب همانند ریختن آب از ارتفاع به گوش میرشد.

آخرین موردی که میتوان به کمک آن پر شدن چاه فاضلاب را تشخیص داد این روش است که به کمک موزاییک های غیر همرنگ در کف و یا محوطه سطح خارجی مادر چاه ابتدا پوشش و بعد از بازدید و زمان  تخلیه های بعدی چاه فاضلاب مشخص باشد.

 

راهکار فوری برای مقابله با ریزش چاه:

هنگامی که تشخیص دادید چاه در حال ریزش است در این موارد درپوش یا سر چاه را برمیداریم تا ارتفاع سطح آب مشخص شود.سپس میتوان با دستگاه تخلیه چاه تخلیه فاضلاب را به کمک نیرو های متخصص انجام دهیم.
نکته ی مهم هنگام تخلیه چاه فاضلاب:توجه نمایید که چنانچه نشست ضمار از فضولات بر دیواره چاه قطور باشد تراشیدن دیوار ضروریست که به صورت خاکبرداری انجام گیرد.
و در همه مراحل ذکر شده خاک برداری توسط مقنی باید صورت بگیرد. هنگامی که سر چاه را باز میکنید برای محکم ایستادن حتما باید دو تخته زیرپایی در حدود 4 متر روی سر چاه قرار دهید و از یک سمت شروع به جمع آوری روی چاه و سپس محل طوقه کنید.و به همین ترتیب تا پایان این کار را انجام دهید.

تعمیر چاه دسشویی،تعمیرات چاه توالت فرنگی تعمیر چاه خراب تعمیرات چاه در حال ریزش جلوگیری از ریزش چاه پر شده،تخلیه چاه پر شده،شرکت تعمیرات چاه فاضلاب،
تخلیه چاه و لوله باز کنیسپهرسرویس با بهترین و مجهزترین تجهیزات شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به شهروندان در زمینه ی تعمیر چاه ریزشی میباشد.

مطالب مرتبط:

رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی و فاضلاب
انواع مختلف چاه های فاضلاب
رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه


کاربرد پمپ دنده ای در تخلیه چاه فاضلاب

دلایل ریزش چاه -نشانه های چاه ریزشی

زمان تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی

کول گذاری و طوقه چینی چاه

تخلیه چاه مکانیزه به چه صورت انجام می گیرد؟

77 10 710 0912 تماس بگیرید