راهنمای خرید محلول لوله بازکن

تخلیه چاه | لوله بازکنی

چگونه محلول لوله بازکن انتخاب کنیم؟

لوله بازکنی حمام دسشویی، و سینک ظرف شویی همیشه نیاز به لوله بازکن حرفه ای ندارد. شما با تشخیص علت گرفتی لوله های گرفته شده می توانید گرفتگی را برطرف نمایید. از جمله دلایل گرفتگی لوله می تواند گیر کردن یک جسم سخت در مجرای خروجی فاضلاب باید. گاهی بدون نیاز به اسید و محلول های لوله بازکن فقط با بکار بردن روش های خانگی می توان گرفتگی لوله های فاضلاب را برطرف نمود و مجرای لوله را باز نمود. برای امتحان نمودن راهکار خانگی برای بازکردن گرفتی لوله مقاله ی روش خانگی لوله بازکنیرا مطالعه نمایید.

استفاده از فنر لوله بازکنی:

فنرلوله بازکن عمدتا برای گرفتگی های سخت لوله بکاربرده می شود. شما با تهیه ی یک فنر لوله بازکن دستی می توانید سخترین گرفتگی های لوله را برطرف نموده و خود مانند یک لوله بازکن حرفه ای عمل نمایید.

روش استفاده از فنر لوله بازکنی:

در قسمت بالای فنر یک دسته وجود دارد که با استفاده از آن می شود فنر را چرخاند وگرفتی لوله را برطرف نمود.

اگر فنر لوله بازکن در دسترس ندارید می توانید یک فنر لوله بازکنی بسازید. ساخت فنر لوله بازکنی

استفاده از محلول لوله بازکنی:

همانگونه که گفته شد شما می توانید برای بازنمودن گرفتگی لوله از روش خانگی برای ساخت محلول استفاده نمایید که هیچ آسیبی  به سلامت شما و سیستم لوله کشی وارد نمی کند. اما اگر مایل به انجام آن نیستید و یا روش پیشنهادی ما نتیجه ای نداد می توانید از محلول ها ی شیمیایی موجود در بازار استفاده کنید. خرید محلول شیمیایی بسته به نوع لوله متفاوت می باشد.

 اگر محلول را برای لوله بازکنی سینک ظرف شویی می خواهید و یا جایی که در آن نشست چربی ها فراوان باشد و در جداره لوله به مقدار زیادی جمع شده باشند، از محلول اسید کلریدریک ۱۰% و یا هر حلال قوی دیگری در محل کفشوی استفاده کرده و با پمپ زدن مداوم مسیر لوله را بازکنید.

اگر لوله ی آشپزخانه و یا حمام شما از جنس چدن  است  در هنگام خرید لوله بازکن دقت کنید که اسید زیاد قوی نباشد. برای اینکار می توانید از اسید رقیق برای باز کردن بکار ببرید.

اگر مسیر لوله از جنس پولیکا یا همانند با آن است، از اسید نمی توانید استفاده کنید چون اسید خاصیت خورندگی دارد و باعث خورده شدن لوله می شود و اگر این کار را تکرار کنید لوله سوراخ شده و می پوسد و به دنبال آن نشت رطوبت های بالا رونده به اطراف را شاهد خواهیم بود.

برای لوله های پولیکا و رفع چربی ها و گرفتگی های آن ها، امروزه مواد شیمیایی مخصوصی وجود دارد که آن ها را با آب می شود مخلوط و از آن برای رفع گرفتگی مسیر لوله استفاده نمود.

نکات مهم هنگام استفاده از محلول لوله بازکن:

بعد از آنکه اسید را به داخل چاه ریختید هرگز به درون چاه نگاه نیندازید زیرا گازهای سمی متصاعد شده به چشمان شما آسیب خواهد رساند.

محلول لوله بازکن را برای ساعت ها به حال خود نگذارید. همان چند دقیقه ای که بر روی دستورالعمل آن نوشته شده است کافی می باشد. زیرا بیشتر از آن لوله های شما آسیب وارد می کند.

aid1120126-728px-clear-a-clogged-waste-pipe-step-5-version-3

شرکت لوله بازکنی سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجری آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:

لوله بازکنی ظرف شویی


بهترین راه لوله بازکنی


آشنایی با دستاه فنر لوله بازکنی


چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنیم

77 10 710 0912 تماس بگیرید