لایروبی و تخلیه فاضلاب سپتیک تانک

تخلیه چاه | لوله بازکنی

سپتیک تانک پر کاربردترین مخزن جهت ذخیره موقت فاضلاب به ویژه فاضلاب های بهداشتی – انسانی است.از جمله کاربرد های آن را میتوانید در مقاله ی کاربرد سپتیک تانکمطالعه کنید.
سپتیک تانک توسط یک دیواره به دو بخش نامساوی تقسیم شده است.سپتیکهای فاضلاب محلی برای انباشت فاضلاب هستند که پس از مدتی پر می شوند که در این صورت نیازمند لایروبی و تخلیه می باشند.

چاه سپتیک بعد از گذشت حدودا یکسال پر میشوند و باید تخلیه و لایروبی شوند. سپتیک تانک باید پس از پر شدن تخلیه شوند تا بتوان دوباره از آنها استفاده کرد. اگه در زمان مشخص تخلیه نشوند دیگر قابل استفاده نبوده و فاضلاب نمیتوانند بدلیل پر شدن سپتیک تانک در آن وارد شود.برای تعیین زمان تخلیه و لایروبی سپتیک تانک مقاله ی تخلیه سپتیک تانک های فاضلاب را مطالعه کنید.

دلیل لایروبی سپتیک تانک:

همانطور که چاه فاضلاب پس از مدتی نیاز به لایروبی دارد و با لایروبی نکردن چاه فاضلاب چاه به سرعت پر خواهد شد سپتیک تانک نیز اگر لایروبی نگردد به سرعت پر شده و باید دوباره آن را تخلیه کرد.در این خصوص مقاله ی چرابایدچاه را لایروبی و تخلیه کرد؟را مطالعه ی نمایید.

مواردی دیگری نیز در ارتباط با نگهداری از سپتیک تانک وجود دارد ک با رعایت کردن آن ها از اینکه سپتیک تانک شما در بازه های زمانی کوتاه پرشود جلوگیری خواهید کرد. در این رابطه می توانید مقاله ی آموزش نصب سپتیک تانک و نگهداری از آنرا مطالعه نمایید

نحوه ی لایروبی سپتیک تانک ها:

پس از آنکه تخلیه فاضلاب درون سپتیک فاضلاب توسط پمپ های مکنده به اتمام رسید فردی باتجربه و دارای تخصص وارد سپتیک می شود.با استفاده از ابزار مخصوص تراشیدن و لایروبی لایه های فاضلاب درون سپتیک انجام می گیرد. برای آشنایی با ابزار های لایروبی میتوانید مقاله ی
معرفی نازل های شستشو و لایروبی
را مطالعه نمایید. با این کار تمام مواد اضافی درون سپتیک خارج می شوند و سپتیک فضای بیشتری برای دریافت فاضلاب خواهد داشت.و در مدت طولانی تری سپتیک دوباره پر خواهد شد.

hqdefault
لایروبی سپتیک تانک

پیامد های لایروبی نکردن چاه سپتیک:

اگر سپتیک تانک پس از تخلیه لایروبی نگردد لجنها و مواد زائد در کف سپتیک باقی می مانند و فضای اضافی اشغال می کنند و این موضوع باعث کاهش فضای فاضلاب می شود. در نتیجه حجم فاضلاب دریافتی کاهش یافته و سپتیک در مدت کمی دوباره  پر می شود و نیاز به تخلیه مجدد دارد.

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه سپتیک تانک و لایروبی سپتیک فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:

اجرای سپتیک تانک
تراش و رسوب زدایی چاه و لایروبی بعد از تخلیه چاه

لایروبی چاه-تخلیه چاه-چرابایدچاه را لایروبی و تخلیه کرد؟

تخلیه چاه مکانیزه به چه صورت انجام می گیرد؟


کاربرد پمپ دنده ای در تخلیه چاه فاضلاب

لایروبی انتقال و تخلیه کانال های فاضلاب

77 10 710 0912 تماس بگیرید