نشت چاه فاضلاب

تخلیه چاه | لوله بازکنی

ایجاد نم و رطوبت اطراف چاه، انتشار بوی بد از چاه فاضلاب، نشت آب از اطراف چاه، اینها همه نشانه هایی از نشتی چاه فاضلاب ساختمان به دیواره های اطراف می باشد. نشتی چاه امری نیست که به سادگی از آن بگذرید و ان را نادیده بگیرید زیرا سبب منتشر شدن بوی بد فاضلاب به داخل ساختمان شده و پس از ریزش ساختمان را بدنبال خواهد داشت و در نتیجه خسارات زیادی به ساختمان وارد خواهد نمود. پس در صورت بروز نم و رطوبت اطراف چاه هر چه سریعتر علت را بررسی کنید و در صدد برطرف کردن نشتی و نم چاه فاضلاب شوید. از جمله مهمترین دلایل ایجاد نشتی و راهکارهای رفع نشتی چاه فاضلاب شامل موراد زیر می باشد:تخلیه چاه حرفه ای،شرکت تخلیه چاه

چاه کهنه:

ساختمان های فرسوده دارای چاه فاضلاب کهنه و قدیمی می باشند که اصول حرفه ای در حفر چاه بکارگیری نشده است و حال چاه دچار نشتی شده است. اگر ساختمان مدت هاست که فرسوده شده است شما نیاز به تعمیر چاه کهنه خواهید داشت. تعمیرات چاه کهنه می تواند از طریق کول گذاری درون چاه انجام می شود. کول چاه مانند یک عایق عمل کرده و از نشت آب فاضلاب به دیواره های اطراف چاه جلوگیری می نماید. در این صورت هرچه سریعتر به یک شرکتتخلیه چاه و حفر چاه تماس بگیرید و از آن ها درخواست کمک کنید.تخلیه چاه تهران،تخلیه چاه فاضلاب درتهران

پرشدن چاه فاضلاب:

از دیگر دلایل نشتی آب فاضلاب به دیواره های اطراف چاه پرشدن چاه می باشد. در این صورت با تخلیه چاه فوری می توانید از بروز ریزش چاه فاضلاب جلوگیری نمایید. اگر نم دادن چاه پیشرفت نماید هزینه های تعمیر نیز به مراتب افزایش خواهد یافت. پس هر چه زودتر از بروز مشکلات جدی با تخلیه چاه فاضلاب جلوگیری نمایید.

رسوب فاضلاب در دیواره های چاه:

چاه های فاضلاب پس از مدتی دچار رسوب گرفتی می شوند. علت اصلی پر شدن مکررا چاه در ساختمان های قدیمی نیز همین است. اگر چاه شما مکررا پر می شود و سبب بروز نم و رطوبت در اطراف چاه فاضلاب می شود تخلیه چاه به تنهایی مشکل شما را برطرف نمی کند. برای حل مشکل به صورت اساسی نیاز به لایروبی چاه فاضلاب خواهید داشت. افراد حرفه ای در این زمینه با کمک تجهیزات مخصوصب رسوب را از دیوره های چاه فاضلاب جدا و تخلیه می نمایند.

نشت چاه

شرکت تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب سپهر سرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تهران و حومه می باشد.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:

رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه
دلایل ریزش چاه -نشانه های چاه ریزشی

زمان تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی
کول گذاری و طوقه چینی چاه
دلایل ریزش چاه فاضلاب تخلیه نشده
لایروبی چاه-تخلیه چاه-چرابایدچاه را لایروبی و تخلیه کرد؟
بازسازی چاه فرسوده

77 10 710 0912 تماس بگیرید