نشت یابی و برطرف کردن چکه کردن آب:

در بسیاری از خانه‌ها شیرهای آب، لوله‌ها یا سیفون‌ها نشتی دارند و معمولاَ مردم از آن بی‌خبرند و نشت آب از توالت فرنگی یا سیفون، سالانه بیش از ۸۰ هزار لیتر آب را هدر می‌دهد.شرکت لوله بازکنی،تعمیرات لوله کشی،

برای جلوگیری از نشتی لوله باید هرچه سریعتر به تعمیرات لوله کشی،تعمیرات سیفون توالت و تعمیرات لوله ی آشپزخانه پردخت.

در بسیاری از خانه‌ها شیرهای آب، لوله‌ها یا سیفون‌ها نشتی دارند و معمولاَ مردم از آن بی‌خبرند و نشت آب از توالت فرنگی یا سیفون، سالانه بیش از 80 هزار لیتر آب را هدر می‌دهد. این مقدار برای سه بار دوش گرفتن در هر روز در طول یک سال کافی است.

نشتی لوله‌های آب به‌ویژه اگر به‌صورت پنهان باشد، ممکن است مقدار زیادی آب هدر دهد. با کنترل و رفع نشتی شیرهای آب گرم و سرد می‌توان از هدررفت آب جلوگیری کرد. نشتی از یک لوله آب گرم پرهزینه‌تر است زیرا برای گرم کردن آب انرژی صرف شده است.

تشخیص نشت یابی لوله:


نشت یابی و تعمیرات لوله های فرسوده
 به‌موقع می‌تواند از بروز حوادث احتمالی، قطعی آب و پرداخت هزینه‌های سنگین جلوگیری کند. برای تشخیص نشتی احتمالی در منازل توصیه می‌شود ابتدا تمام شیرهای آب منزل به‌طور کامل بسته شود و پس از آن کنتور آب را کنترل کنید. چنانچه شمارش‌گر کنتور در حال محاسبه باشد، این بدان معناست که در سامانه لوله‌کشی آن ساختمان نشت آب وجود دارد.بکارگیری روش موثر برای جلوگیری از ترکیدگی لوله های فاضلاب
می تواند موثر واقع شود.

27
لوله بازکنی

شرکت سپهرسرویس بابکارگیری مجهزترین تجهیزات در زمینه ی نشت یابی و تعمیرات لوله کشی فرسوده و لوله بازکنی آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید