چگونه از گرفتگی توالت جلوگیری کنیم؟

تخلیه چاه | لوله بازکنی

گرفتگی توالت از جمله مسائلی است که با رخ دادن آن تمام اعضای خانواده را به دردسر می اندازد و ممکن است به سیستم فاضلاب منزل آسیب می رساند.دانستن اینکه چه مسائلی سبب گرفتگی توالت می شود برای همه ی اعضای خانواده و حتی بچه ها لازم است. همه ی ما وقتی با گرفتگی توالت مواجه می شویم تصور میکنیم که علت آن پرشدن چاه توالت است اما همیشه اینطور نیست. گاهی بی احتیاطی های ما سبب پر شدن چاه توالت می شود. دراین قسمت مهمترین مسائلی که اکثرا سبب گرفتگی چاه توالت می شود را برای شما اورده ایم تا با رعایت ان ها نیاز به هیچ گونه شرکت تخلیه چاه و فاضلاب نداشته باشید.

1-هر چیزی را درون چاه توالت نریزید:

گاهی افراد هرچیزی را به دورن چاه توالت فرنگی میریزند. هرقطعه ی جامدی که به دورن چاه رود سبب گرفتگی چاه فاضلاب خواهد شد. این قطعات می تواند شامل قطعات پلاستیکی، چربی، مو، کاغذ و … باشد. گاهی اوقات سیستم تخلیه چاه فاضلاب می تواند آن را دفع کند و به دورن چاه سپتیک بریزد. اما گاهی نیز سبب خفه کردن سیستم فاضلاب و گرفتگی ان خواهد شد.

2- انداختن دستمال کاغذی در توالت:

اکثر افراد برای رعایت بهداشت ار دستمال کاغذی در توالت استفاده می کنند و بدون توجه به رفتگی چاه توالت ان را به درون چاه می اندازد. این امر نیز سبب رفتگی چاه خواهد شد. بهتر است با قرار دادن یه سطل زباله در توالت به این امر در منزل خود خاتمه دهید تا دچار دردسرهای تخلیه چاه نشوید.

3-به حداقل رساندن چیز هایی که در توالت قرار داده اید:

قفسه ی داخل توالت باید فقط شامل چیزهای ضروری باشد. سعی کنید قفسه و یا طاقچه ی دورن توالت را دقیقا بالای کاسه توالت قرار ندهید. سقوط هرچیزی مانند صابون و یا مواد شوینده ی دیگر به درون کاسه توالت سبب گرفتگی آن خواهد شد.

4-  راه صحیح بازکردن رفتگی توالت را یاد بگیرید:

راه های مناسب و موثر زیادی برای باز کردن گرفتگی توالت وجود دارند که باید ان ها را یاد بگیرید تا در شرایط ضروری نیازی به شرکت های تخلیه چاه نداشته باشد.

5- به بچه های خود آموزش های لازم را بدهید:

گاهی کودکان با بردن اسباب بازی های خود به دسشویی یا حمام و بی احتیاطی سبب گرفتگی چاه توالت می شوند. باید به ان ها آمزش بدهید که هیچ وسیله ای را به دورن چاه توالت نیندازند. و از آن ها بخواهید اسباب بازی های خود را به دسشویی نبرند.

Main1209.gif

شرکت تخلیه چاه سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز می باشد.

شماره تماس:09127101077
مطالب مرتبط:
رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی و فاضلاب
رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه
دلایل ریزش چاه -نشانه های چاه ریزشی
زمان تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی
سرویس توالت ایرانی و فرنگی و موثرترین روش باز کردن گرفتگی چاه فاضلاب توالت

77 10 710 0912 تماس بگیرید