گرفتگی لوله ی فاضلاب از جمله موارد شایع در ساختمان ها می باشد و بسیاری از خانواده ها را به دردسر می اندازد. شما میتوانید با رعایت نکاتی ساده از گرفتن لوله جلوگیری نماید. واضح است که مهمترین راه برای آنکه از گرفتن لوله در آشپزخانه و حمام و توالت جلوگیری کنید این است که از ورود مواد زائد به درون فاضلاب جلوگیری نمایید. گرفتگی مداوم لوله ها ممکن است به دلیل اشکال در لوله کشی نیز باشد که در این صورت باید با یک متخصص در امر لوله بازکنی مشورت نمایی.

اما شما با بکارگیری روش های بسیار ساده می توانید از گرفتن لوله ممعانت به عمل آورید. در مقاله ی به مهمترین دلایل گرفتگی لوله اشاره شده است که با رعایت آن ها دیگر نیاز به استفاده از لوله بازکن ها نخواهید اشت.

پیشگیری از گرفتی لوله فاضلاب:

در عین حال گاهیی ممکن است به صورت اتفاقی و نه به عمد مقداری مواد اضافی و جامد که سبب گرفتگی لوله می شوند به درون لوله های فاضلاذب رفت شما می توانید با ریختن آب به مقدار زیاد آن را به درون چاه فاضلاب هدایت نموده و از انبار شدن آن درون لوله که گرفتگی را به دنبال دارد جلوگیری نمایید.

رفع گرفتگی های شدید لوله:

در صورت مواجه شدن با گرفتگی های شدید می توانید از راه های خانگی برای بازکردن لوله ها استفاده نمایید. که در مقاله ی
لوله بازکنی بدون استفاده از مواد شیمیایی
 و لوله بازکنی و بهترین راه رفع گرفتگی لوله فاضلاببهترین راه باز کردن لوله را به شما آموزش می دهد.اما در صورتی که با گرفتگی های شدید مواجه شدید و لوله بازکنها تاثیری در بازنمودن لوله نداشتند باید قبل از انکه اوضاع بحرانی تر شود با شرکت های لوله دبازکنی تماس حاصل نمده و با مشورت گرفتن از آن ها و بکاریری فن و تخصص ان ها در زمینه ی لوله بازکنی برای مدت ها خیال خود را از بابت گرفتن لوله راحت نمایید.

 

broken-pipe-repair

لوله بازکنی

برای برطرف کردن گرفتگی های لوله تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان(لوله سبز،پلیکا،فلزی،چدنی و …)،تشخیص دقیق و نقطه ای محل ترکیدگی لوله  نشت ،تشخیص علت رطوبت و نم با دستگاه و ترمیم آن ، نشت یابی می توانیدبصورت شبانه روز با شرکت سپهرسرویس تماس بگیرید.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:
رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت 09127101077 باز کردن چاه توالت


لوله بازکنی حمام و استفاده از اسید متناسب با آن


لوله بازکنی ظرف شویی


بهترین راه لوله بازکنی


آشنایی با دستاه فنر لوله بازکنی


نشت یابی و تعمیرات لوله های فرسوده

روش موثر برای جلوگیری از ترکیدگی لوله های فاضلاب