نگهداری صابون در طاقچه های بالای توالت موجب می شود مشکلی مثل افتادن صابون در چاه توالت بوجود آید.
لوله بازکنی تهران،شرکت لوله بازکنی

صابون های سخت و بزرگ مدت زمانی زیادی طول می کشد تا در لوله های توالت از بین برود و راه لوله ای توالت بازشود. ممکن است شما مدت هاست که منتظر رفع گرفتگی توالت می باشید اما هنوز آب به سختی پایین می رود.

صبر کردن برای آب شدن صابون یا شکستن آن ممکن است روزها یا هفته ها  به طول بینجامد که در ین شرایط اگر یک توالت بیشتر در منزل نداشته باشید شرایط را برای شما سختر می کند.لوله بازکنی جنوب تهران،لوله بازکنی شمال تهران

اگر صابون در قسمتی از لوله که آب در آن تجمع یافته است  گیر کرده باشد خیلی زود حل خواهد شد. اما اگر در قسمت های دیگر باشد کمک گرفتن از آب می تواند به شما در بازکردن لوله ی توالت کمک کند.

روش های موثر برای حل کردن صابون در لوله ی توالت:

برای از بین بردن صابون گیر کرده در چاه توالت چندین کتری آب جوش را در چاه توالت تخلیه کنید. داغ بودن آب در نرم شدن صابون و رفع گرفتگی توالت موثر خواهد بود.لوله بازکنی مرکز تهران،لوله بازکنی شرق تهران

اگر صابون به راحتی در لوله از بین نرفت می تواند با کمک فنر لوله بازکنی که یک دستگاه پرکاربرد در شرکت های لوله بازکنی میباشد صابون را شکسته و آن را به سمت لوله ی اصلی هدایت کنید. اگر فنر لوله بازکن در دسترس ندارید می توانید یک فنر لوله بازکن خانگی بسازید.

برای ساخت فنر لوله بازکن می توانید از یک جالباسی استفاده کنید. جالباسی آهنی را بازکرده و سر آن را با دستمال پیچیده و با نوار چسب محکم کنید و سپس آن را به داخل لوله توالت بفرسید. اگر نتوانستید صابون را بیابید و موفق به شکستن آن نشدید می توانید از یک لوله کش کمک بگیرید.

لوله کش با ابزارهای لوله بازکنی و مته های مخصوص بدون آسیب رساندن به لوله ی توالت هر گونه گرفتگی را برطرف خواهند نمود.

 

 

unblocking-toilet-with-a-rotary-spiral-machine
شرکت لوله بازکنی سپهر سرویس با مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تهران و حومه می باشد.