جمعیت رو به رشد انسان ها و پیشرفت در ساختمان سازی سبب شده که سیستم لوله کشی فاضلاب ولوله بازکنی هم دچار تغییرات چشمگیری شده است.لوله بازکنی مرکز تهران،لوله بازکنی شرق تهران

رفع بوی بد فاضلاب به شکل اساس یکی از دغدغه های فکری ساکنان ساختمان ها می باشد.لوله بازکن،لوله بازکنی، لوله بازکنی غرب تهران

سیستم فاضلاب در گذشته به این صورت بود که قطر لوله ی فاضلاب را برای تخیله فاضلاب بزرگتر کرده و از سیفون نیز استفاده می کردند. نقش سیفون جلوگیری از ورود بوی نامطبوع به درون منزل بود. در گذشته از سیستم لوله کشی ونت استفاده نمی کردند. وظیفه ی سیستم تخلیه فاضلاب در گذشته فقط تخلیه مواد بوده است و به سلامت انسان هایی که در ساختمان زندگی می کردند توجه ای نمی شد.

یکی از پیشرفت هایی در لوله کشی فاضلاب استفاده از لوله کشی هواکش ونت می باشد.لوله بازکنی تهران،شرکت لوله بازکنی

از جمله وظایف لوله کشی هواکش ونت جلوگیری کردن از تخلیه آب سیفون و همچنین راحتر کردن تخلیه ی فاضلاب با  برقراری تعادل در فشار هوای داخل لوله می باشد. فشار هوای درون لوله های فاضلاب باید با فشار هوای جو برابر باشد و کار اصلی سیستم لوله کشی ونت نیز همین می باشد. یکی از مزایای استفاده از لوله های فاضلاب این است که می توان  با ثابت نگه داشتن شبكه فشار هواي داخل لوله ها و همچنین کم کردن قطر لوله ي فاضلاب تعداد بيشتري از وسايل بهداشتي را در يك لوله ی فاضلاب تخليه نمود.
مطلب بیشتر:رفع بوی بد چاه توالت و حمام

سیستم لوله کشی ونت چگونه در رفع بوی بد فاضلاب تاثیر دارد؟

از جمله وظایف شتر گلوی تعبیه شده در سیفون این است که از ورود گازهای نامطبوع به فضای درون خانه جلوگیری می کند و بوی بد فاضلاب را از بین می برد اما به شرطی که آب درون سیفون قبل از تمام شدن تخلیه شود و آب تمیز جایگزین آن شود. گازهای نامطبوع قبل از ورود به فضای خانه درون آب سیفون حل شده و بوی بد فاضلاب از بین می رود.

اگر از سیستم لوله کشی هواکش ونت استفاده نشود سبب از بین رفتن آب درون سیفون می شود. اگر از سیستم هواکش ونت استفاده شود دیگر آب درون سیفون از بین نخواهد رفت. و این سبب می شود که دیگر بوی نامطبوع از توالت به داخل منزل راه پیدا نکند.

Toilet2

شرکت لوله بازکنی سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان می باشد.

مطالب بیشتر:

مقایسه ی توالت ایرانی و فرنگی

آیا گاز فاضلاب کشنده است؟
تخلیه چاه خانگی با ساخت فنر لوله بازکنی
لوله بازکنی توالت به روش خانگی