یکی از دردسرسازترین خرابی ها در خانه گرفتگی توالت است. اگر توالت شما نیز گاهی دچار گرفتگی می شود و مایع چاه بازکن یا لوله بازکن در خانه ندارید، به کمک این ترفند بسیار کارآمد می توانید توالت را باز کنید.باازکردن گرفتگی توالت تضمینی،تخلیه چاه توالت بدون بازگشت،سرویس توالت ایرانی و فرنگی،تخلیه چاه فاضلاب،شرکت تخلیه چاه فاضلاب در تهران،تخلیه چاه و لوله ی توالت،سرویس توالت خراب،

ساده ترین راه باز کردن گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی:

چند فنجان آب جوش را داخل توالت بریزید. بگذارید آب گرم به مدت چند دقیقه داخل کاسه ی توالت قرار بگیرد. گرمای آب کمک می کند محتویاتی که در چاه توالت گیر کرده است نرم شده و انعطاف پذیر شوند. آب جوش گاهی به تنهایی می تواند لوله ی گرفته را باز کنند.

می توانید مقداری مایع ظرفشویی را با آب گرم مخلوط کرده و داخل توالت بریزید. مایع ظرفشویی بسیار لیز است و می تواند گرفتگی لوله را باز کند. پس از چند دقیقه یک ظرف آب جوش را داخل توالت بریزید تا مایع ظرفشویی  گرفتگی لوله توالت به طور کامل برطرف شود.

در مواقع گرفتگی توالت به طور جدی استفاده از اسید لوله بازکن توصیه نمی شود.زیرا علاوه بر از بین بردن و پوسیده کردن لوله های فاضلاب ، برای سلامتی هم بسیار مضر می باشد.همچنین در بسیاری از موارد باعث باز شدن گرفتگی لوله فاضلاب یا توالت یا دستشویی نمی شود و فقط وقت گرانبهای شما را از بین می برد.
باز کردن توالت با اسید،اسید مناسب برای باز کردن توالت،روش های مناسب برای باز کردن چاه توالت ایرانی و فرنگی

دلایل گرفتگی توالت و راهکار آن:

مهم نیست که گرفتگی به چه دلیل اتفاق افتاده باشد و چه زمانی نیاز به باز کردن آن احساس شود.شرکت سپهر سرویس با چندین سال تجربه موفق در زمینه تاسیسات ساختمان در خدمت همشهریان عزیز در تهران و حومه ی کرج ، قم و ساوه می باشد.

ازجمله خدمات سپهر سرویس:

1- سرویس توالت فرنگی خراب و رفع گرفتگی توالت

2- لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی ، تعمیر سیفون توالت ، رفع گرفتگی چاه فاضلاب

3- رفع بوی نامطبوع چاه توالت ، سرویس حمام ، چاه فاضلاب و دستشویی پس از تعمیر سیفون توالت فرنگیو تعمیر لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان در تهران

4- تشخیص دقیق محل ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب فراصوتی و تعمیر آن

5- از بین بردن گرفتگی لوله فاضلاب 100% تضمینی و تراش رسوبات لوله

6- باز کردن لوله و چاه فاضلاب تضمینی و سریع بدون گرفتگی مجدد در نقاط اجرا شده

7- رفع بوی بد فاضلاب ورفع نم حمام،اشپزخانه با موادالمانی بدونه کنده کاری 100% تضمینی

8- لوله بازکنی ، باز کردن و رفع گرفتگی توالت فرنگی،دستشویی و انواع سرویس های بهداشتی ، تعمیر توالت فرنگی ( علت گیر کردن سیفون و لوله توالت و طریقه باز کردن چاه دستشویی ) و رفع گرفتگی چاه ، حتی روزهای تعطیل

9- تخلیه چاه توالت و فاضلاب خانگی،اداری،کارخانه ای و…

10-  کاملا حرفه ای

11- رفع گرفتگی توالت فرنگی بوسیله دستگاه تراکم هوا و یا فنر فولادی 100% تضمینی

unblocking-toilet-with-a-rotary-spiral-machine

باز کردن چاه توالت

شرکت سپهر سرویس با چندین سال تجربه موفق در زمینه تاسیسات ساختمان در خدمت همشهریان عزیز در تهران و حومه ی کرج ، قم و ساوه می باشد.فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

 

بهترین و موثرترین روش باز کردن چاه توالت:

رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستگاه تراکم هوا انجام می پذیرد به این دلیل که درصورت استفاده از فنر فولادی ، ممکن است توالت فرنگی آسیب ببیند.برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب از فنر های با متراژ بالا استفاده می گردد و برای تمامی این سرویس ها قیمت یکسانی در نظر گرفته ایم.یعنی نوع دستگاه یا طول فنر یا جنس فنر بر افزایش قیمت تاثیری نخواهند داشت.لطفا برای گرفتن قیمت روز با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:
رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی و فاضلاب
انواع مختلف چاه های فاضلاب
رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه


کاربرد پمپ دنده ای در تخلیه چاه فاضلاب

دلایل ریزش چاه -نشانه های چاه ریزشی

زمان تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی

کول گذاری و طوقه چینی چاه

تخلیه چاه مکانیزه به چه صورت انجام می گیرد؟

دلایل ریزش چاه فاضلاب تخلیه نشده

سرویس توالت ایرانی و فرنگی و موثرترین روش باز کردن گرفتگی چاه فاضلاب توالت