آشنایی با دستگاه فنر لوله بازکنی

تخلیه چاه | لوله بازکنی

دستگاه های فنر لوله باز کن که به آن ها ژنراتور نیز می گویند از جمله بهترین تجهیزات برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان می باشند.

با استفاده از فنر لوله بازکنی می توان گرفتگی های شدید لوله را باز نمود. این دستگاه معمولا در شرکت های لوله بازکنی جهت باز کردن راه فاضلاب استفاده می شود.

ژنراتور های لوله بازکن در انواع مختلفی می باشد که که کدام بسته به نوع آن دارای کاربرد مختلفی می باشد.
بهترین دستگاه لوه بازکنی،روش های مختلف لوله بازکنی،شرکت لوله بازکنی تهران،لوله بازکنی،

معرفی دستگاه فنر لوله بازکن G500:

این دستگاه دارای چهار سرفنر اختصاصی در چهار نوع می‌باشد که هر یک از انواع سرفنرها مخصوص گرفتگی خاصی هستند. انواع سرفنر باعث آسان شدن کار و سرعت انجام کار می‌شود. با استفاده از سرفنر مخصوص گرفتگی می‌توان سرعت بازشدن گرفتگی را افزایش داد.

 

مزایای فنر لوله بازکن G500

کاربری بسیار آسان دستگاه فنر لوله بازکنی G500 باعث شده لوله بازکنی با سرعت بیشتری انجام شود.

این دستگاه بسیار سبک بوده و قابلیت جابه جای و حمل و نقل آسان آن بسیار حائز اهمیت است و همینطور کار با آن نیز ساده بوده و توسط یک نفر انجام خواهد شد. طراحی دستگاه لوله بازکن به صورتی است که اطراف مجرای فاضلاب را آلوده نمی‌کند و فقط روی محل مورد نظر تمرکز دارد. این موضوع در ساختمانهای مسکونی بسیارمهم می باشد. در دستگاه فنر لوله بازکنی G500 محفظه فنر روی خود دستگاه می باشد و قسمتی از دستگاه به شمار می‌رود. محفظه فنر دستگاه G500 در نوع نیمه صنعتی تا 10 متر و در نوع صنعتی تا 30 متر فنر را در خود نگه می‌دارد.
لوله بازکنی تهران،روش های خانگی لوله بازکنی

نحوه ی کار با دستگاه فنر لوله بازکن:

بعد از فرستادن فنر به داخل لوله ی فاضلاب اگر فنر به مانعی برخورد نماید باید با دست فنر را هدایت کرد و در حرکت برگشت دستگاه لوله بازکن نیز باید با دست فنر را جمع کرد. فنرجمع کن دستگاه لوله بازکنی نقش زیادی در سهولت کار ندارد و این کار را خود لوله بازکن باید انجام دهد.

 

27
لوله بازکنی

شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی سپهرسرویس با مجهزترین تجهیزات و فنرهای لوله بازکنی و کارکنان مجرب و متخصص در زمینه ی لوله بازکنی آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان عزیز می باشد.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:

رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت 09127101077 باز کردن چاه توالت


لوله بازکنی حمام و استفاده از اسید متناسب با آن


لوله بازکنی ظرف شویی


بهترین راه لوله بازکنی


لوله بازکنی بدون استفاده از مواد شیمیایی


لوله بازکنی و بهترین راه رفع گرفتگی لوله فاضلاب

 

77 10 710 0912 تماس بگیرید