لوله بازکنی و بهترین راه رفع گرفتگی لوله فاضلاب

تخلیه چاه | لوله بازکنی

برای لوله بازکنی اقداماتی بسیار مهمی وجود دارند که با رعایت آن ها می توانید مدتها از شر گرفتگی لوله ی آشپزخانه و حمام در امان باشید.

لوله بازکنی،باز کردن لوله ی آشپزخانه باز کردن لوله ی حمام،رفع گرفتگی لوله،باز کردن لوله ی فاضلاب،رفع گرفتگی لوله فاضلاب،روش باز شدن لوله ی گرفته شده،
1-قبل از شستن ظرف‏ها باقیمانده غذا، دانه‏ های برنج و… را از درون بشقاب‏ها پاک کنید و حتی با دستمال ، چربی اضافی را از بشقاب‏ها پاک کنید زیرا همین دانه‏ های برنج، ذرات غذا و چربی‏ها به مسدود شدن لوله کمک خواهد کرد.

2- از صافی‏های مخصوص کمک بگیرید که مانع عبورمواد جامد به درون چاه می شود. این صافی‏ها که از جنس فلز یا لاستیک ساخته می شوند.این صافی را در دهانه آبگذر سینک گذاشته و هراز چندگاه آشغال یا ذرات غذا را که اطراف آن چسبیده پاک کنید.

3- اگر صافی زود به زود مسدود می‏شود و مانع عبور طبیعی آب می‏شود موقتا یک آبکش یا الک بزرگ داخل سینک آشپزخانه بگذارید تا آشغال یا ذرات غذا درون آن جمع شود..

4- تفاله قهوه و چای از جمله عوامل مسدود کننده به شمار می‏روند. تفاله قهوه و چای به ویژه هنگامی که با چربی‏ها در آمیزند، تشکیل توده لجنی خواهند داد که لوله را مسدود ساخته و گشودن آن به آسانی ممکن نیست.

 

جلوگیری از گرفتن لوله ی آشپزخانه:

پس از شستن ظرف‏ها همیشه مقداری پودر لباسشویی درون چاهک بریزید، سپس شیر آب داغ را باز کرده ، 10 شماره بشمارید، سپس دوباره شیر آب را ببندید.

راهکار هایی موثر برای باز کردن لوله گرفته آشپزخانه:

همیشه برای شستن ظرف‏ها ، آب داغ به کار ببرید زیر آب سرد باعث منجمد شدن چربی‏ها می شود.

برای باز کردن لوله گرفته آشپزخانه از مواد اسیدی استفاده کنید و این در حالی است که عده‏ای معتقدند که اینگونه مواد اسیدی هرچند چربی‏ها را حل کرده و لوله‏ها را باز خواهد کرد ولی به تدریج خود لوله را نیز پوسانده و از بین خواهد برد.

اگر گرفتگی شدید نیست، به وسیله پمپ پلاستیکی ( که به لوله بازکن معروف است) می‏توان لوله را باز کرد.تنها کافی است دهانه پمپ را روی سوراخ چاهک گذاشته چندبار دسته آن را به سوی پایین فشار دهید و بالا بکشد.

یا مقداری پودر لباسشویی داخل لوله ریخته شیر آب داغ را روی آن باز نمایید.

موثر ترین راه برای باز شدن گرفتگی لوله ی آشپزخانه که بر اثر تراکم چربی مسدود شده آن است که یک فنجان نمک، یک فنجان جوش شیرین داخل لوله ریخته روی آن یک کتری آب داغ خالی کنید، چربی‏ها فورا حل خواهد شد.

drain-cleaning
لوله بازکنی

برای برطرف کردن گرفتگی های لوله تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان(لوله سبز،پلیکا،فلزی،چدنی و …)،تشخیص دقیق و نقطه ای محل ترکیدگی لوله  نشت ،تشخیص علت رطوبت و نم با دستگاه و ترمیم آن ، نشت یابی می توانیدبصورت شبانه روز با شرکت سپهرسرویس تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط:

رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت 09127101077 باز کردن چاه توالت


لوله بازکنی حمام و استفاده از اسید متناسب با آن


لوله بازکنی ظرف شویی


بهترین راه لوله بازکنی


لوله بازکنی بدون استفاده از مواد شیمیایی


لوله بازکنی و بهترین راه رفع گرفتگی لوله فاضلاب

77 10 710 0912 تماس بگیرید