پر شدن های مکرر چاه فاضلاب با اندک زمانی پس از تخلیه چاه در منازل قدیمی موجب نارضایتی بسیاری از ساکنین از چاه فاضلاب شده است. اگر چاه فاضلاب مرتبا پر می شود باید اقدامات دیگری نیز به جز تخلیه فاضلاب انجام دهید تا چاه حجم بیشتری پیدا کرده و همچنین آب فاضلاب به خوبی به زمین نفوذ کند. پر شدن چاه در مدت زمان کوتاه تری انجام می شود. لایروبی چاه قدیمی و ترمیم چاه به منظور تراش زدایی رسوبات موجود در چاه و لجن کشی انجام می شود. از جمله مزایای لایروبی چاه این است که دیگر نیازی به حفر چاه جدید نخواهید داشت. افراد متخصص در زمینه ی لایروبی چاه پس از تخلیه چاه فاضلاب به درون چاه فاضلاب رفته و با ابزارآلات مخصوص اقدام به تراشیدن دیواره های چاه می کنند سپس مواد اضافی را از چاه بیرون می کشند.

اگر لایروبی چاه به دست افراد ناوارد و غیر حرفه ای انجام گیرد  ممکن است به چاه فاضلاب منزل آسیب های جدی وارد شود.

لایروبی سپتیک تانک:

سیستم تخلیه فاضلاب سپتیک نیز پس از مدتی علاوه بر تخلیه نیاز به لایروبی دارد. زیرا سپتیک تانک نیز با گذشت زمان کارایی خود را از دست می دهد و با لایروبی دوباره همانند قبل حجم زیادی از فاضلاب را در خود جای می دهد.

اگر سپتیک تانک پس از تخلیه، لایروبی نشود لجنها و مواد زائد در کف سپتیک باقی می مانند و فضای اضافی را به خود اختصاص می دهند. این موضوع باعث کاهش حجم فاضلاب خواهد شد. در صورت لایروبی سپتیک تانک می توان تا مدت زمان زیادتری فاضلاب را در سپتیک انباشته کرد. نکته ی مهم هنگام لایروبی سپتیک تانک این است که باکتری های موجود در کف سپتیک نباید به طور کامل تخلیه شود و مقداری از آن باید در کف سپتیک باقی بماند.

 

 

hqdefault
با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه سپتیک تانک و لایروبی سپتیک فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید