نصب توالت فرنگی به دلیل اسیب هایی که توالت ایرانی به زانو وارد می کند امری ضروری می باشد. شما خودتان نیز نیز می توانید بدون کمک گرفتن از فرد متخصص توالت فرنگی را در خانه نصب کنید.برای انجام اینکار به یکسرس از وسایل نیاز دارید که در زیر نام هایشان آمده است.تخلیه چاه حرفه ای،شرکت تخلیه چاه

  •        توالت با مخزن و نشیمن‌گاهchidaneh-5560-3781fb0f005cdb4d2739-w422-h422-b0-p0
  •         جا پیچی (اختیاری، اما با آن کارها راحت می‌شود)
  •         پیچ‌گوشتی چهارسو
  •         پیچ‌گوشتی دوسو
  •         آچار فرانسه
  •        انبردست یا انبر
  •         حلقه مومی با پیچ
  •         درزگیر حمام/ آشپزخانه
  •         شیلنگ رابط توالت (اکثر توالت‌ها به یک رابط ۱.۲ در ۲.۱ سانتی‌متری نیاز دارند)
  •        سکه (ارزان‌تر از لایی‌های توالت)

مطلب بیشتر:
مقایسه ی توالت ایرانی و فرنگی

 

مرحله ی اول: توالت، پیچ‌ها، و واشرهای قدیمی را دربیاورید.

 اجازه ندهید حلقه مومی قدیمی و هر نوع کثیفی با پوست شما برخورد کند. هم‌چنین ممکن است کمی گاز فاضلاب وجود داشته باشد که سمی است.مطلب بیشتر:آیا گاز فاضلاب کشنده است؟
یک کهنه درون چاه وارد کنید و بعد از اتمام کار آن را بردارید.تخلیه چاه توالت،رفع گرفتگی چاه،تخلیه چاه فوری

مرحله ی دوم:حلقه مومی جدید و پیچ‌ها را نصب کنید.

حلقه مومی‌ای بخرید که دارای پیچ باشد. حلقه‌های دارای پیچ کمی گران‌تر می باشند. هنگامی که حلقه و پیچ‌ها را نصب می‌کنید از فیکس شدن پیچ‌ها در درون شبکه و درست قرار گفتن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

مرحله ی سوم:کاسه توالت را بلند کنید و بر روی حلقه مومی قرار دهید.

مطمئن شوید که پیچ‌ها دقیقا در درون حفره‌های کاسه توالت قرار می‌گیرند. پس از قرار دادن کاسه کمی آن را فشار دهید. این کار یک مجرای غیر قابل نفوذ آب را به وجود خواهد آورد.تخلیه چاه تهران،تخلیه چاه فاضلاب درتهران

مرحله ی چهارم:مهره‌ها و واشرها را در هر پیچ نصب کنید.

 از بست‌های پلاستیکی که پوشش تزئینی را در جای خود ثابت نگه می‌دارند استفاده نکنید،استفاده از این بست ها بعث تکان خوردن توالت می شود.بهتر است واشر با سطح چینی کاسه توالت تماس داشته باشد. از زیاد سفت کردن مهره‌ها بپرهزید چراکه این کار به سطح چینی آسیب خواهد رساند.

مرحله ی پنجم:پوشش پلاستیکی را نصب کنید.

 به جای یک بست پلاستیکی می توانید از یک قطعه کوچک درزگیر استفاده کنید. بدلیل ناهموار و ناصاف بودن بست ها توالت ممکن است تکان بخورد می‌توانید با یک سکه سطح زیرین کاسه را تنظیم کرده و این مشکل را حل کنید.تخلیه چاه،تخلیه چاه توالت،رفع گرفتگی چاه توالت،تخلیه چاه فاضلاب

مرحله ی ششم:توالت را هم سطح کنید.

از پیچ‌گوشتی دوسو استفاده کنید و توالت را کمی بلند کنید. یک سکه یا چند سکه را در زیر توالت قرار داده و آن را تنظیم نمایید. این کار از تکان خوردن توالت جلوگیری میکند که باعث جابه‌جا شدن توالت می‌شود. البته ممکن است برای این کار از واشرهای فلزی استفاده کنید. مشکل واشرهای فلزی این است که دارای اندازه‌های متنوعی نیستند.

مطلب بیشتر:تمیز کردن توالت| دستشویی| توالت فرنگی

مرحله ی هفتم:مخزن توالت را نصب کنید.

شما هم‌چنین می‌توانید این کار را پیش از ثابت کردن توالت انجام دهید. این کار باعث می‌شود تا پیچ ها راحت‌تر سفت شوند. اما عیب این کار این است که توالت سنگین‌تر شده و ثابت کردن آن بر روی حلقه مومی کمی سخت‌تر می‌شود.

مرحله ی هشتم:پیچ‌ها را از زیر مخرن نصب کرده و مهره‌ها را سفت کنید.

در این عکس می‌بینید که چگونه هاردی مشغول سفت کردن مهره‌ها است. مراقب باشید که مهره‌ها بیش از حد سفت نشوند.

سفت کردن مهره‌های پشتی کمی سخت است به همین دلیل هاردی از آچار فرانسه برای این کار استفاده می‌کند. شما می‌توانید با نصب کردن مخزن پیش از ثابت کردن توالت از این کار معاف شوید.

مرحله ی نهم: شیلنگ ارتباط‌‌دهنده را نصب کنید.

یک سر شیلنگ را به فلکه متصل به دیوار و سر دیگر آن را به مخرن متصل کنید. اکثر فلکه‌ها ۱.۵ سانتی‌متر و دهانه مخزن‌ها ۲.۱ سانتی‌متر هستند. پیش از خریدن شیلنگ فاصله بین مخزن و دیوار را اندازه‌گیری کنید.

مرحله دهم:نشیمن‌گاه توالت را نصب کنید.

نشیمن‌گاه را با استفاده از پیچ گوشتی به توالت نصب کنید. اگر می‌توانید نشیمن‌گاه و توالت را به صورت یک کیت خریداری کنید چراکه بعضی اوقات خریدن نشیمن‌گاهی که با توالت هم‌اندازه باشد کمی سخت است. برای رعایت اصول بهداشتی نشیمن‌گاه پلاستیکی پیشنهاد می‌شود. هم‌چنین اگر در نیمه‌های شب به دستشویی بروید بسته شدن در نشیمن‌گاه کسی را از خواب بیدار نمی‌کند.

مرحله ی یازدهم:پوشش پلاستیکی را بر روی پیچ‌ها قرار دهید.

نکته: این پوشش‌ها دارای ویژگی هستند که کم‌تر کسی از آن آگاه است. هنگام تمیز کردن کاسه توالت این پوشش‌ها را جدا کرده و به این ترتیب نشیمن‌گاه به راحتی از توالت جدا شده و می‌توانید آن را به راحتی تمیز کنید.

مرحله ی دوازدهم:درز بین توالت و سرامیک‌های کف را درزگیری کنید.

این کار براساس آیین‌نامه‌های ساختمانی صورت می‌گیرد و از جمع‌شدن کثیفی در این قسمت جلوگیری می‌کند.

مرحله ی سیزدهم:شیر فلکه را باز کنید.

نفس خود را حبس کنید. تمام قسمت‌های توالت را چک کنید تا از آن‌ها آب چکه نکند. هم‌چنین می‌توانید مدت زمان پر شدن توالت از آب را اندازه‌گیری کنید.

منبع:www.chidane

Toilet2

شرکت سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و متخصیص در زمینه ی
تخلیه چاه و نصب توالت فرنگی آماده ی خدمات رسانی به شما شهروندان عزیز در تهران و حومه می باشد.

شماره تماس:09127101077

مطالب بیشتر:

رفع بوی بد چاه توالت و حمام
سرویس توالت ایرانی و فرنگی و موثرترین روش باز کردن گرفتگی چاه فاضلاب توالت

رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه