آموزش لایروبی چاه فاضلاب

تعریف لایروبی چاه:

لایروبی چاه به معنای جابه جایی سنگها و خاک ها و رسوبات انباشته شده در دیواره ها یا کف چاه می باشد. این مواد اضافی موجب بروز اشکالاتی در سیستم فاضلاب خواهد شد که نتیجه رسیدگی نکردن به آن گرفتگی چاه، پرشدن های مکرر چاه و موارد خطرناک تر نشتی چاه فاضلاب و ریزش آن می باشد.

نام دیگر لایروبی چاه رسوب تراشی و کف تراشی چاه فاضلاب می باشد.

فواید لایروبی چاه:

لایروبی چاه منزل، لایروبی چاه کارخانه، لایروبی چاه آپارتمان، لایروبی چاه فاضلاب صنعتی و… همه و همه به منظور افزایش کارایی چاه صورت می گیرد. لایروبی چاه موجب از بین رفتن رسوبات انباشته شده در دیواره ها و کف چاه شده و بدنبال اب فاضلاب به راحتی می توانند به زمین نفوذ کند. با این کار طول عمر مفید چاه افزایش می باشد.

از این رو ساکنانی که با مشکل جدی پر شدن چاه فاضلاب به طور مکرر مواجه هستند باید برای لایروبی چاه پس از تخلیه چاه اقدام نمایند.

آموزش لایروبی چاه فاضلاب:

برای لایروبی چاه ابتدا باید تجهیزات مورد نیاز فراهم شود. مهمترین این تجهیزات نازل های شستشو و رسوب زداهای چاه می باشد. ابتدا باید چاه به طور کامل تخلیه شده و کارگر زبده و ماهر با رعایت تمام اصول ایمنی به درون چاه برود.

انتخاب نازل صحیح یکی از اصلی‌ترین ارکان تشکیل‌دهنده یک واترجت و یا جنتکس می‌باشد. انتخاب یک نازل باید بر اساس استانداردهای موجود و شرایط شبکه‌های فاضلاب باشد.
یکی از ملزومات شستشوی شبکه های فاضلاب به روش پیوسته یا تونلی وجود نازلهای پاشش شستشو قطعات می¬باشد. این نازل ها باید به صورتی باشند که ضمن پاشش مواد درجهت مناسب، دامنه پوشش خاص و ایجاد فشار مناسب باعث بهترین عملکرد مواد شستشوی مصرفی بر روی قطعات گردند.

بعد از تخلیه کامل چاه برای کف تراشی چاه کهنه  نیروی متخصص لایروبی چاه سپهر سرویس  وارد چاه شده و رسوب های دیواره و کف را می تراشد و آن ها را از داخل چاه خارج می کند.

لایروبی و  رسوب کنی توسط لجن کشی چاه کهنه توسط نیروی انسانی

لایروبی و تخلیه چاه  و تراش دادن دیوار ها و کف چاه  توسط نیروی انسانی

لایروبی و رسوب زدایی  با دستگاه لجن کشی به وسیله ی  ماشین نیسان و یا خاور

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید