رفع گرفتگی لوله ی آشپزخانه آن هم در زمان حساس بسیار اهمیت دارد. از این رو، روی آوردن به سریعترین روش بازکردن گرفتگی لوله می تواند مشکل شما حل نماید. گرفتگی لوله ی آشپزخانه و پر شدن سینک ظرفشویی سبب نشتی آب فاضلاب شده و دردسر های زیادی را در پی خواهد داشت.

یکی از کارهایی که افراد در این مواقع به آن روی می آورند استفاده از محلول های لوله بازکنی می باشد.

اما روش استفاده از محلول لوله بازکنی خود نیز یک چالش می باشد و نحوه ی استفاده از این محلول ها می تواند بر روی نتیجه ی کار لوله بازکنی تاثیرگذار باشد. در ادامه شما را با نحوه ی صحیح استفاده از محلول لوله بازکن آشنا خواهیم نمود.

مرحله ی اول:

قبل از آنکه از محلول لوله بازکنی برای باز کردن گرفتگی سینک ظرف شویی استفاده بهتر از با استفاده از یک تلمبه ی دستی مجرای لوله را از ذراتی که در آن گیر کرده اند پاک سازی نمایند. زیرا محلول های لوله بازکن شاید آنقدر قوی نباشند که بتوانند تمام ذرات را حل کرده و از لوله ی آشپزخانه دفع کنند. از این رو بهتر است قبل از آنکه از محلول لوله بازکنی استفاده کنید مقداری آب جوش در سینک ظرف شویی ریخته و با تلمبه ی دستی شروع به تلمبه زدن کنید. آب داغ سبب حل شدن چربی ها رسوب کرده در جداره ی دیوار خواهد شد. استفاده از تلمبه ی دستی در بسیاری از موارد مشکل گرفتگی لوله ی شما را حل خواهد نمود. اما اگر مشکل شما با کمک تلمبه ی دستی برطرف نشد می توانید از محلول لوله بازکنی استفاده نمایید.

مرحله ی دوم:

محلول مایع را داخل مجرای فاضلاب بریزید، براساس دستورالعملی که در بر روی ظرف مایع نوشته شده است عمل کنید. پس از آنکه محلول رابه داخل لوله ریختید اندکی صبر کرده و آب را برروی آن بریزید. مدت زمانی که محلول نیاز دارد تا در لوله باقی بماند بر روی ظرف آن نوشته شده است.

نکته ی مهم و اساسی دراین مرحله این است که برخی افراد تصور می کنند هر چه میزان باقی ماندن محلول لوله بازکنی در لوله بیشتر باشد تاثیر آن بیشتر خواهد بود. اما این کار اشتباه خواهد بود، زیرا سبب پوسیدگی لوله خواهد شد.

 

استفاده از ماسک را در هنگام استفاده از محلول های لوله بازکن امری مهم و لازم است.

مرحله ی چهارم:

در این مرحله به احتمال زیاد مشکل گرفتگی لوله ی آشپزخانه حل شده است. اما اگر هنوز هم لوله ی شما گرفته است بهتر است دیگر به سراغ لوله بازکن ها ی شیمیایی نروید و فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله استفاده نمایید.

محلول لوله بازکنی
با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی  شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.