از بین بردن جرم توالت

تخلیه چاه | لوله بازکنی

بهترین محلول های پاک کننده ی جرم توالت

شستشوی کاسه توالت از جمله مهمترین کارها در نظافت منزل می باشد زیرا توالت یکی از آلوده ترین مکان های منزل می باشد که اگر به خوبی تمیز نشود سبب بروز بیماری ها خواهد شد. مواد طبیعی و شیمیایی مختلفی وجود دارند که هرکدام برای تمیز کردن انواع الودگی ها خاصیت منحصر به فردی دارند. همانطور که هر فرد خانه داری این را می داند برای از بین بردن جرم های مختلف باید از مواد مخصوصی استفاده کنند تا بهترین نتیجه را از کار خود ببینند. از بین بردن جرم توالت نیز مانند دیگر جرم ها نیاز به موادی مخصوص دارد که ما دراین قسمت به بهترین این مواد اشاره می کنیم.

استفاده از مخلوط سفید کننده و جوش شیرین:

برای تمیز کردن کاسه توالت فرنگی و یا ایرانی مخلوطی از سفید کننده و جوش شیرین را تهیه کنید و با استفاده از فرچه مخصوص و یا اسفنج سطح کاسه را تمیز نمایید در طول تمیز کردن از ماسک استفاده کنید تا مواد شیمیایی به سلامت شما آسیب نرساند.

استفاده از نوشابه در تمیز کردن جرم توالت:

نوشابه به دلیل خاصیت اسیدی که دارد برای از بین بردن جرم کاسه توالت مناسب می باشد. آن را آخر شب توی توالت بریزید و تاصبح نوشابه را نشویید تا بخوبی سبب از بین رفتن جرم موجود در توالت شود.

ترکیب نمک و لیمو ترش:

آب لیمو را با نمک مخلوط کنید و با اسفنج و دستکش کاسه توالت را تمیز کنید.

ترکیب سرکه و جوش شیرین:

ترکیب این دو مواد نیز در رفع جرم های سنگین موجود در توالت موثر خواهد بود.

استفاده از مواد بالا در رفع آلودگی های توالت موثر می باشند. بسته به میزان جرم موجود در توالت کار شما نیز سختر خواهد شد. پس سعی کنید همیشه توالت خود را بشویید تا از انباشتگی جرم ها جلوگیری نمایید. پس از ریختن مواد بالا در توالت به آن اجازه دهید تا بر روی سطخ توالت باقی بمانند.

از بین بردن جرم توالت

شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید