اشتباهات رایج لوله بازکنی

روش های رایج زیادی برای رفع گرفتی لوله ی آشپزخانه وجود دارد که تمامی ان ها پاسخگوی حل مشکل شما نمی باشند و در عین حال می توانند به سیستم لوله کشی فاضلاب آسیب برسانند. اشتباهات رایج لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله می تواند حتی برای سلامت ساکنین منزل خطرآفرین و زیان بار باشد.

نکات کلیدی برای یافتن علت گرفتگی لوله:

پرهیز از اشتباهات لوله بازکنی زمانی میسر می شود که شما بتوانید به دستی دلیل گرفتگی لوله ی منزل را بررسی کنید. روش های مختلفی برای بازکردن گرفتگی لوله وجود دارد که هر کدام اگر به جا بکارگرفته نشود می تواند جز اشتباهات رفع گرفتگی لوله باشد.

بسته به میزان رسوب و گرفتگی، راه های باز کردن لوله نیز متفاوت خواهد بود. برخی از گرفتی با راه های خانگی برطرف شده و نیازی به بکاربردن مواد شیمیایی نخواهند داشت. و برخی دیگر با استفاده از مواد شیمیایی نیز باز نشده و تنها راه رفع گرفتگی لوله ی فاضلاب بکاربردن تجهیزاتی مثل فنر برقی می باشد که این امر توسط شرکت های لوله بازکنی انجام خواهد گرفت.

اگر گرفتگی لوله های منزل شما شدید بوده و مکررا اتفاق می افتد ممکن است حجم مواد گیر کرده درون لوله زیاد بوده و محلول لوله بازکن توانایی از بین بردن این رسوبات قدیمی درون لوله را نداشته باشد. علت اینکه محلول های لوله بازکن در برخی مواقع، موثر واقع نمی شوند به دلیل رسوبات سفت شده درون لوله است. اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید به جای صرف هزینه برای خرید مایع های لوله بازکن مختلف و قوی از یک متخصص بخواهید با ابزار الات مخصوص مثل فنر لوله بازکن برقی، بدون آسیب به لوله ها، گرفته لوله را از بین ببرد.

استفاده ی مکررا از محلول های لوله بازکنی قوی مانند اسیدهای قوی لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله هم برای سیستم لوله کشی فاضلاب و هم سلامت مضر خواهد بود. از این رو اگر با استفاده محلول های لوله بازکنی توانستید مشکلات گرفتگی لوله ی منزل را برطرف نمایید بهتر است از یک متخصص لوله بازکنی مشورت بگیرید.

لوله بازکنی
شرکت سپهرسرویسدر زمینه ی لوله بازکنی فوری و تعمیرات لوله بازکنی با بکارگیری مجهزترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان عزیز در تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید