اصول و فنون در رفع گرفتگی سیفون

یکی از خدماتی که توسط شرکت های لوله بازکنی اجرا می شود رفع گرفتگی سیفون می شود. سیفون ها در مناطق مختلفی از منزل نصب می شوند. سیستم لوله کشی دارای چندین سیفون می باشد که این وسیله کاربردهای زیادی نیز دارد. مزایا و ویژگی های سیفون به دلیل شکل ظاهری آن می باشد. سیفون ها به سه شکل s و u یاp می باشند. اما همین شکل ظاهری در برخی مواقع سبب بروز مشکلاتی نیز می شود. از جمله این مشکلات می توان به گرفتگی سیفون اشاره کرد.

اصول بازکردن گرفتگی سیفون:

بازکردن سیفون فاضلاب نیازمند اصول و فنونی می باشد که گرفتگی را به طور کامل برطرف نماید. رفع گرفتگی های سیفون فاضلاب به روش های ساده ممکن است چند روزی به طور موقت مشکل شما را برطرف نماید اما در طولانی مدت پاسخگو نم یباشد. از این رو اگر اصول و فنون حرفه ای در بازکردن گرفتگی سیفون فاضلاب به کار نرود مشکلات همچنان پا برجا خواهند ماند.

بکارگیری اصول بازکردن سیفون فاضلاب بسته به شرایط و دلیل گرفتگی متفاوت می باشد. در برخی مواقع اشکالات مربوط به نصب سیفون می تواند دلیل اصلی این مشکلات باشد و نیازی استفاده از لوله بازکن ها نباشد. از این رو مشورت با نیروهای متخصص لوله بازکنی اولین اقدام در رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می باشد.

از دیگر اصولی که باید در هنگام بازکردن گرفتگی سیفون رعایت شود این است که مشخص شود چه عاملی سبب گرفتگی سیفون شده است. آیا یک جسم سخت در سیفون گیر کرده است، آیا گرفتگی سیفون حمام یا توالت به دلیل افتادن صابون است یا علت دیگری دارد.

میزان گرفتگی نیز باید توسط فرد حرفه ای در زمینه ی لوله بازکنی مشخص شود. اگر گرفتگی سیفون فاضلاب زیاد جدی نباشد میتوان با استفاده از محلول های لوله بازکنی گرفتگی را برطرف نمود. اما اگر گرفتگی شدیدتر باشد باید از روشهای بهتری برای بازکردن گرفتگی سیفون استفاده نمود. یکی از این روش های موثر استفاده از فنر لوله بازکنی یا دستگاه تراکم هوا می باشد.

اگر گرفتگی لوله در قسمت سیفون فاضلاب باشد می توان با بازنمودن آن مواد ضائد و اضافه را تخلیه نمود و گرفتگی را به طور کامل برطرف نمود.

شرکت سپهرسرویسدر زمینه ی لوله بازکنی فوری و تعمیرات لوله بازکنی با بکارگیری مجهزترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان عزیز در تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید