فلاش تانک ها امروزه هم در توالت های ایرانی و هم فرنگی کاربرد دارد.فلاش تانک ها هر کدام دارای مزیت ها و کاربرد های مختلفی می باشند که  انتخاب را برای شما پیچیده خواهند کرد. انتخاب یک فلاش تانک بسته به نیاز و هدف شما از نصب فلاش تانک متفاوت خواهد بود. فلاش تانک ها از یک منبع تغذیه و یک لوله ی انتقال آب تشکیل شدهاست. در نصب توالت فرنگی این نکته بسیار حائز اهمیت شما که یک فلش تانک مناسب در سیستم توالت فرنگی به کار رود. هنگام انتخاب توالت فرنگی قبل از نصب توالت فرنگی اطلاعات لازم و کافی را در ارتباط با میران مصرف آب توسط فلاش تانک به دست آورید. در این قسمت به معرفی انواع فلاش تانک ها می پردازیم.

فلاش تانک توکار:

اگر زیبایی سرویس بهداشتی برای شما اهمیت دارد توصیه ی ما به شما استفاده از فلاش تانک ها ی تو کار می باشد. این فلاش تانک ها همانگونه که از نامشان پیداست هنگام نصب توالت فرنگی داخل دیوار نصب می شوند. به این صورت که برای استفاده از این فلاش تانک هات باید دکمه ی نصب شده بر روی دیوار را استفاده کرد. از این نوع فلاش تانک ها در هتل ها، رستوران ها، خانه های مجلل و ارگان ها ی دولتی استفاده می شود.

فلاش تانک اتوماتیک

اگر نظافت و تمیری سرویس بهداشتی برای شما بسیار حائز اهمیت است پیشنهاد ما به شما نصب فلاش تانک اتوماتیک هنگام نصب توالت فرنگی می باشد. اگر از فلاش تانک ها اتوماتیک در سیستم توالت فرنگی استفاده نمایید پس از بازکردن درب توالت فلاش تانک به صورت خودکار عمل نموده و آب را تخلیه می کند.

فلاش تانک دو مخزنه

برای صرفه جویی بیشتر و بهتر در مصرف آب پیشنهاد ما به شما استفاده از فلاش تانک های دومخزنه است. این فلاش تانک ها از دومخزن با حجم های مختلف ساخته شده اند که به انتخاب شما عمل میکنند. با نصب این فلاش تانکها می توانند از میزان اب هدر رفته به مقدار زیادی کم کنید.

 

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی  شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.