ایزوگام کاری استخر

تخلیه چاه | لوله بازکنی

یکی از اولویت های مهم در ساخت استخر عایق بندی آن می باشد. عایق کاری استخر به منظور نشت آب و آب بندی صورت می گیرد.

عمده ی استخر ها برای مصارف کشاورزی و یا صنعتی بکارگرفته می شوند که نیاز به عایق کاری دارند.

برای عایق کاری استخر که جنس آن از خاک می باشد از مواد مختلفی استفاده می کنند که هرکدام بسته به نوع جنسی که دارد دارای معایب و مزایای منحصر به فردی می باشد. از انواع این عایق ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • عایق بندی استخر با مواد پلاستیک
  • عایق کاری استخر با گیاهان
  • عایق کاری استخر با قیر و ایزوگام
  • پوشش دهی با خاک نفوذ ناپذیر
  • عایق کاری با مصالح ساختمانی و بتنی

ایزوگام کاری استخر:

ایزوگام کاری استخر از جمله عایق بندی مرسوم می باشد که به منظور جلوگیری از نفوذ آب به دیواره های و کف استخر استفاده می شود.ولی امروزه به دلیل معایبی که داشته دیگر از این روش استفاده نمی کنند.

ایزوگام کاری استخر به دلیل آنکه  ايزوگام مقاومت کافی را در برابر سيكل هاي متناوب سرما و گرما ندارد پس از گذشت مدتی دچار ترک خردگی می شود و در اولين مرحله اورلپ هاي روي هم قرار گرفته شده از هم جدا شده و آب استخر با فشار هيدرو استاتيكي بالا وارد لايه پشتي ايزوگام ميشود . آب وارد شده و بخار حاوي فشار در پشت ايزوگام سريعا باعث جداسازي ايزوگام از سيمان شده و كل سيستم عایق کاری استخر را  دچار مشکل می نماید. از این رو امروزه به جای ایزوگام کاری استخر از سیستم  پلیمری در عایق کاری اسفاده می نمایند.پوشش های پلیمری می تواند مقاومت خوبی را برای جلوگیری از نفوذ آب و یا مواد شیمیایی از خود نشان دهد.

 

bituminous-membrane-waterproofing

 

شرکت نصب ایزوگام سپهر سرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای نجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:
نحوه ی ترمیم ایزوگام


رفع رطوبت دیوارها


مشخصات ایزوگام خوب و مرغوب


وسایل مورد نیاز نصب ایزوگام

77 10 710 0912 تماس بگیرید