ایزوگام کاری با عایق سفید

تخلیه چاه | لوله بازکنی

عایق کاری با عایق سفید به چه صورتمی باشد؟

عایق کاری با ایزوگام سفید فوایدی زیادی دارد. از این ایزوگام برای پوشش دهی سقف استفاده می شود.  ایزوگام سفید علاوه بر آنکه به عنوان یک عایق رطوبتی استفاده می شود از آن به عنوان  یک عایق حرارتی نیز استفاده می کنند.عایق کار،ایزوگام کاری در تهران،شرکت نصب ایزوگام تهران

ایزوگام کاری عایق سفید:

برای ایزوگام کاری ایزوگام سفید باید به درستی دستور عایق کاری آن را مطالعه نمود. ایزوگام کاری تک جزئی می باشد و هنگام ایزوگام کاری نیازی به اختلاط با مواد دیگری ندارد.

ایزوگام سفید این قابلیت را دارد که بر روی چوب و سطوح بتنی و آسفالت به کار رود.نصاب ایزوگام،ایزوگام کار تهران

برای ایزوگام کاری با عایق سفید ابتدا سقف را تمیز می کنیم و سپس با استفاده از یک ماده ی شوینده سقف را کاملا شستشو می دهیم و آن را خشک می کنیم.سپس قسمت های خراب یا آسیب دیده ایزوگام تمیز قسمت های حباب زده یا شل شده را با یک چاقوی معمولی را بردارید. بعد از خشک شدن کامل سطح بام، بخش های برش داده شده ایزوگام را با ترکیب سلیس و عایق سفید پر کنید. پس از پرشدن با ترکیب سلیس و عایق سفید، سطح بام را با استفاده از ایزوگام سفید در 2 لایه ضخیم پوشش دهید.

نگهداری از ایزوگام سفید:

برای افزایش عمر عایق سفید باید به نکاتی نظیر خوداری از نگهداری پرایمر عایق در دمای کمتر از 5 درجه سانتیگراد ، اجرا نکردن عایق سفید در دمای پایین تر از 10 درجه و هوای بارانی و پر کردن حفره های پیش از اجرا، توجه کرد.

مزایای عایق سفید:

عایق سفید دارای مزایای بالتری نسبت به ایزوگام سیاه می باشد. عایق سفید بخوبی به سطح می چسبد و مقاومت بالایی نسب به نور خورشید و سرما و گرما دارند.

این عایق داوام بالایی داشته و از کیفیت بسیار عالی برخوردار است. قابلیت ترمیم و شستشوی خوبی دارد و از نظر مقاومت به نفوذ آب از دیگر عایق ها قوی تر می باشد.عایق کاری،شرکت نصب ایزوگام

 

i380x300_862983909997

شرکت ایزوگام کاری سپهرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:


نحوه ی ترمیم ایزوگام


مشخصات ایزوگام خوب و مرغوب


وسایل مورد نیاز نصب ایزوگام


ایزوگام کاری باغچه

77 10 710 0912 تماس بگیرید