از جمله آزاردهنده ترین مشکلاتی که در منازل قدیمی روی می دهد بالا زدن آب از توالت هنگام بارش باران است. بسیاری از ساکنین ساختمان های قدیمی از اینکه آب چاه منزلشان در زمان بارش باران به بیرون میزند شکایت داشته و به دنبال راه اساسی برای رفع مشکلشان میگردند. بدون شک این اتفاق به همراه انتشار بوی نامطبوع در منزل خواهد بود. در ادامه به علت بالا زدن آب توالت از چاه هنگام بارندگی می پردازیم.

دلیل بالا زدن آب از چاه هنگام بارش باران:

چاه منازل دارای یک حجم ثابت هستند که تمامی فاضلاب منزل را درخود جمع اوری می کنند. با ورود فاضلاب به چاه مقداری از آب فاضلاب به زمین نفوذ می کند و مواد جامد نیز در داخل چاه باقی می ماند. اگر عمر زیادی از چاه منزل شما گذشته باشد مواد جامد تشکیل یه لایه رسوب سفت داده که عمل عبور آب فاضلاب به دورن زمین را مختل می کند. حال تصور کنید با بارش باران حجم زیادی از آب به یک باره وارد چاه شده و حجم چاه فاضلاب را فرا میگیرد. برخی اوقات نیز لایه های زیادی در دیواره انباشته نشده اند اما حجم فاضلاب چاه آنقدر زیاد است که با بارش باران آب فاضلاب از آن سرازیر شده و برای شما دردسر ساز می شود.

در براخی مواقع با فنر زنی گرفتگی چاه فاضلاب برطرف شده و دیگر این مشکل را نخواهید داشت. اما در اکثر مواردی که با بارش باران آب چاه بالا میاید به دلیل پرشدن چاه فاضلاب می باشد. بهترین راهکار برای حل این مساله این است که بایک شرکت تخلیه چاه فاضلاب مشورت نمایید. در صورتی که چاه شما خیلی قدیمی باشد می توانید با لایروبی چاه و تراش زدایی چاه فاضلاب بعد از تخلیه چاه، چاه منزل خود را احیا کنید. با این کار چاه منزل سما درست همانند روز اول احیا شده و تا مدت ها نیاز به تخلیه چاه نخواهید داشت. با مشورت با یک شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی می توانید علت را بخوبی پیدا کرده و اگر مشکل از لوله کشی فاضلاب باشد بدون تخلیه چاه مشکل را برطرف نمایید.

تخلیه چاه
شرکت سپهرسرویسدر زمینه ی تخلیه چاه و رفع بوی بد فاضلاب با بکارگیری مجهزترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان عزیز در تهران و حومه می باشد.

مطلب مرتبط:
علت بوی بد فاضلاب هنگام بارش باران و رفع آن