با این روش ها نیازی به خدمات تخلیه چاه نخواهید داشت

دفع فاضلاب به روش های قدیمی دیگر رواجی نداشته و دردسرهاس خودرا به همراه دارد. در برخی مواقع افراد ممکن است به دفعات زیاد نیاز به خدمات تخلیه چاه داشته باشند و این موضوع برای آن ها آزار دهنده باشد. اما باپیشرفت تکنولوژی حتی اگر چاه قدیمی در منزل داشته باشید باز هم می توانید نیاز به خدمات تخلیه چاه فاضلاب نداشته باشید. استفاده از امکانات جدید با احیا چاه فاضلاب نیاز شما را به خدمات تخلیه چاه به حداقل می رساند. برای این کار پیشنهادی داریم که بسیار موثر و قابل اطمینان است.

احیای چاه فاضلاب:

برای احیا چاه فاضلاب باید چاه فاضلاب در بهترین حالت خود باشد. ایجاد کردن شرایط مناسب برای چاه فاضلاب می توانید نیاز شما را به خدمات تخلیه چاه فاضلاب کاهش دهد.
همانطور که در قسمت قبل گفته شد پر شدن های پی در پی چاه فاضلاب به این معنی است که چاه فاضلاب شرایط ایده آل خود نمی باشد. کیفیت چاه فاضلاب به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این قسمت به مهمترین آن ها اشاره می کنیم.
حجم انباره چاه
مقدار فاضلاب تولیدی
جنس خاک و زمین چاه
قطر چاه
مواد ورودی به درون چاه
عمق چاه
هر کدام از این موارد می تواند نقش پررنگی در پر شدن متعدد و زود هنگام چاه فاضلاب داشته باشد.
داشتن یک چاه با کیفیت نیاز به رعایت مواردی دارد که با موارد بالا رابطه دارد.

آن طور که واضح است هر چه حجم چاه فاضلاب بیشتر باشد ظرفیت آن بیشتر بوده و دیرتر به خدمات چاه فاضلاب نیاز پیدا می کند. و هر چه فاضلاب بیشتری به فاضلاب منتقل شود چاه فاضلاب زودتر پر می شود. و زودتر به خدمات تخلیه چاه فاضلاب نیاز پیدا خواهید کرد.

زمان تخلیه چاه فاضلاب:

تخلیه چاه فاضلاب در تفکر مردم یک عمل ناخوشایند ایت و کمتر کسی قبل از وخیم شدن اوضاع به خدمات تخلیه چاه روی می آورد. هر چاه چاه فاضلاب را دیرتر تخلیه کنید چاه کیفیت خود را از دست داده و در دفعات آتی بیشتر به خدمات تخلیه چاه نیاز پیدا می کند.
یکی ازدلایلی که چاه در این شرایط زودتر از موعد مقرر پر می شود این است که با تجمع فاضلاب در مخزن چاه فاضلاب های قدیمی به روزنه های خاک چاه نفوذ کرده و همنجا محکم می شوند و این امر سبب می شود که قدرت و توانایی چاه در دفع فاضلاب از طریق خاک کم شود. و چاه زودتر پر شود. پس رسیدگی به چاه فاضلاب در موعد مقرر نیاز شما را خدمات تخلیه چاه کمتر خواهدکرد.

اما اگر چاه فاضلاب شما توسط لایه های اضافه گرفته است نگران نباشید با لایروبی چاه فاضلاب می توانید چاه را مانند روز اول با کیفیت کنید.

شرکت بازسازی و تخلیه چاه سپهر سرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و افراد متخصص جهت لایروبی و احیای چاه پیر و فرسوده آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان بصورت شبانه روزی می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید