تخلیه فاضلاب صنعتی

تخلیه فاضلاب صنعتی با دیگر تخلیه چاه های فاضلاب متفاوت می باشد.فاضلاب های صنعتی در اثر مصرف آب در فعالیتهای صنعتی و یا از منابع صنعتی و در طول مراحل مختلف تولید بوجود می آیند و بعضاً خطرناک ترین نوع فاضلابها را تشکیل میدهند.
با توجه به تنوع بسیار زیاد مواد شیمیائی مصرفی در صنعت و کاربرد روشهای گوناگون در تولید ، کیفیت آلودگی پسابهای صنعتی بسیار متنوع بوده و بستگی زیادی به صنعت مربوطه دارد مثلاً در صنایع فلزی ، فرایند تولید یا پوشش قطعات فلزی ، مقدار زیادی پسابهای آلوده به فلزات سنگین از قبیل مس ، کادمیوم ، نقره ، جیوه ، کرم و یا نیکل ایجاد می کند که این عناصر از خطرناک ترین عوامل آلاینده محسوب شده و اثرات ژنتیکی و یا سرطانزائی آن به اثبات رسیده است. یا در صنایع لبنیات مقدار زیادی چربی های محلول از بخش های مختلف واحد تولید وارد فاضلاب شده و لزوما بایستی با روش های مخصوص جداسازی و حذف گردد.
علاوه بر آلودگیهای متداول که مورد اشاره واقع شدند بسیاری از ترکیبات دیگر در پسابهای صنعتی یافت میشوند که بعضاً بسیار خطرناک بوده و یا از برخی جهات مورد توجه قرار میگیرند. از این رو تخلیه فاضلاب صنعتیف تخلیه فاضلاب کارخانجات، تخلیه فاضلاب کارگاه ها، تخلیه فاضلاب صنعتی با تخلیه فاضلاب خانگی و شهری متفاوت است.

تخلیه فاضلاب صنعتی:

تخلیه فاضلاب صنعتی، تخلیه فاضلاب کارگاه ها و تخلیه فاضلاب شرکت های تولیدی به دلیل حجم زیاد مواد شیمیایی و سمی، فلزات سنگین کار راحتی نیست و از عهده ی شرکت های تخلیه چاه  نیمه مکانیزه بر نمی آید.
برای تخلیه چاه کارخانه جات نیاز به دستگاه های مدرن و پمپ های مکنده ی قوی می باشد تا بتوان فوری و بدون آسیب رساندن به افراد و محیط زیست چاه را تخلیه کرد.
کارخانه جاتی که از مخزن سپتیک برای جمع اوری فاضلاب استفاده می کنند مخزن سپتیک کارخانه پس از یک یا دو سال نیاز به تخلیه خواهد داشت.
تخلیه چاه مکانیزه توسط شرکت سپهرسرویس با دستگاه های مخصوص و پیشرفته درکمترین زمان انجام می شود.

تخلیه چاه فاضلاب صنعتی
با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید