سپتیک تانک
معمولا تصفیه فاضلاب ها در سپتیک تانک صورت می گیرد که نوعی از پیش تصفیه می باشد و یکی از راه های ارزان قیمت برای تصفیه فاضلاب می باشد.تخلیه چاه،تخلیه چاه در تهران،تخلیه چاه مکانیزه،تخلیه چاه فوری،تخلیه چاه در تهران و حومه

انواع تصفیه در سپتیک تانک:

دو نوع تصفیه در سپتیک تانک ها رخ می دهد.تصفیه مکانیکی و تصفیه زیستی.
هنگامی که فاضلاب در ته سپتیک تانک ته نشین می شود عمل پیش تصفیه بصورت مکانیکی انجام می گیرد و وقتی فاضلاب به کمک باکتری ها تجزیه می شود تصفیه زیستی رخ می دهد.

سپتیک تانک چگونه عمل می کند؟

فاضلابی که از لوله ها وارد تانک سپتیک می شوند قسمت های سبک و سنگین ان بصورت مجزا از هم قرار می گیرند و قسمت سنگین آن بصورت لجن در ته تانک انباشته می شود و باکتری های موجود در سپتیک شروع به هضم و تجزیه فاضلاب تانک می کند.
وظیفه ی باکتری ها این است که لجن و فاضلاب درون سپتیک را به مواد آلی ناپایدار تجزیه کرده و ان ها تبدیل به پساب نماید.
پساب موجود در چاه های سپتیک مزایای زیادی دارد.می توان این پساب را به فاضلاب های شهری ترانشه های جذبی، چاه جاذب و یا به آب های سطحی مجاور جهت مصارف کشاورزی منتقل کرد.
سپتیک تانک یک مخزناستوانه ای شکل است که معمولا و جنس آن از بتن مسلح با سیمان تیپ 5 ضد سولفات که از داخل و خارج توسط پلیمر های شیمیایی ایزوله گردیده و در ظرفیت های مختلف ساخته می شود این دستگاه به صورت مونتاژ شده یا قطعاتی که در محل مورد نظر قابل مونتاژ باشد درون زمین دفع می شود.

نصب سپتیک تانک:

نصب سپتیک تانک و کاربرد آن عمدتا برای تعداد افراد کم مانند یک واحد ساختمان و یا مجتمع های چند واحدی مسکونی و یا موسسات و کارخانه های کوچک انجام می شود.

تخلیه سپتیک تانک:

بعد از آنکه سپتیک تانک پر شد تصفيه فاضلاب در سپتیک تانک به اتمام رسید می توان تخلیه چاه سپتیک را برای انتقال به فاضلاب شهري جهت عمليات تكميلي تصفيه انجام داد.تخلیه چاه،تخلیه چاه در تهران،تخلیه چاه فوری،تخلیه چاه مکانیزه،تخلیه چاه تهران

 

hqdefault

تخلیه چاه،تخلیه سپتیک تانک

شرکتهای تخلیه چاه سپهرسرویس با استفاده از تانکرهای مکنده مخصوص تخلیه چاه و تخلیه سپتیک تانک و همچنین انواع پمپهای تخلیه چاه از قبیل پمپ کف کش، پمپ مکنده و پمپ ساکشن اقدام به تخلیه سپتیک تانک های فاضلاب می کنند.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:
سپتیک تانک چیست و در کجا کاربرد دارد؟

اجرای سپتیک تانک
آموزش نصب سپتیک تانک و نگهداری از آن

تخلیه سپتیک تانک های فاضلاب

لایروبی و تخلیه فاضلاب سپتیک تانک

کاربرد پمپ دنده ای در تخلیه چاه فاضلاب
زمان تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی

تخلیه چاه مکانیزه به چه صورت انجام می گیرد؟

لایروبی چاه-تخلیه چاه-چرابایدچاه را لایروبی و تخلیه کرد؟

تراش و رسوب زدایی چاه و لایروبی بعد از تخلیه چاه