چگونه گرفتگی چاه را با روش خانگی باز کنیم؟

گرفتگی چاه فاضلاب منزل یکی از مشکلاتی است که در هر خانه ای ممکن است رخ بدهد. در خیلی از مواقع گرفتگی چاه فاضلاب نیاز به یک متخصص در امر تخلیه چاه و یا شرکت های تخلیه چاه فاضلاب ندارد.گرفتگی چاه فاضلاب ممکن است فقط به علت گیر کردن یک شی خارجی در سیستم لوله کشی فاضلاب توالت باشد که دراین صورت استفاده از روش خانگی تخلیه چاه موثر می باشد. در هنگامی که چاه توالت دچار گرفتگی می شود می توان با کمک یک فنر تخلیه چاه گرفتگی را برطرف کرد. تخلیه چاه به روش خانگی بدون فنر لوله بازکن نیز امکان پذیر است. برای این کار می توانید از یک گیره ی جالباسی آهنی استفاده نمایید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنیال کنید.
مطلب بیشتر:چگونه از گرفتگی توالت جلوگیری کنیم؟

مرحله ی اول:

گیره ی جالباسی را به خوبی بازکنید و سر آن را با یک تکه پارچه بپوشانید. سر جالباسی تیز می باشد. شما با استفاده از پارچه و یک تکه ای نوار چسب سر محکمی را برای تخلیه چاه فاضلاب به وجود بیاورید.
مطلب بیشتر: روش خانگی لوله بازکنی

مرحله ی دوم:

انتهای سیم را که با پارچه پوشانده اید درون لوله ی فاضلاب بفرستید و آن را به جداره ی لوله ی فاضلاب در جهت های مختلف حرکت دهید.

 

how-to-fixing-a-clogged-toilet-300x225

مرحله ی سوم:

شیر آب را با فشار زیاد باز کنید و یا فلاش تانک را بزنید. این روش درست مانند استفاده از فنر لوله بازکنی گرفتی ها را در سیستم لوله کشی توالت از بین می برد. اگر گرفتگی چاه توالت از بین نرفت می توانید با یک شرکت تخلیه چاه فاضلاب مشورت نمایید زیرا به احتمال زیاد چاه فاضلاب شما پر شده است.

 

fu9270

شرکت سپهر سرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب در زمینه ی تخلیه چاه آماده ی خدکت رسانی به شما شهروندان عزیز می باشد.

مطلب مرتبط:
رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی و فاضلاب
رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه

کاربرد پمپ دنده ای در تخلیه چاه فاضلاب

دلایل ریزش چاه -نشانه های چاه ریزشی

زمان تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی

دلایل ریزش چاه فاضلاب تخلیه نشده