قالیشویی ها يکي از آلاينده ترين مراکز و تاسيسات درون شهري و برون شهري بشمار مي روند که بعلت آلايندگي سنگين آنها و اثر بسيار مضر و مخرب نیاز به تخلیه فاضلاب به روش مدرن می باشد.

در فاضلاب قالیشویی ها مواد آلانده سنگيني نظير دترجنت ها ، روغن ، رنگ  و … وجود دارد که اگر به طور صحیح تخلیه نشوند سلامت افراد را به خطر می اندارد.

تخلیه فاضلاب قالیشویی:

تخلیه چاه فاضلاب قالیشویی به دلیل وجود حجم زیاد ترکیبات شیمیایی  از عهده ی هر شرکت تخلیه چاهی برنمیاد  باید با استفاده از تانکرهای مکنده قدرتمند و حجیم  تخلیه فاضلاب انجام شود. برای تخلیه چاه فاضلاب  باید از دستگاههای مکنده مخصوص تخلیه چاه استفاده کرد تا مشکلی در تخلیه چاه به وجود نیاید. شرکتهای تخلیه چاه مکانیزه و پیشرفته با دستگاههای مخصوص به راحتی تخلیه چاه فاضلاب بیمارستان را انجام می دهند.

تخلیه چاه قالیشویی ها  با تخلیه چاه ساختمان و دیگر مکان ها متفاوت است. چاه فاضلاب قالیشویی حاوی مقدار زیادی مواد سمی و بیماری زا مثل شوینده ها، ذرات جامد ( خاک ، کرک و … ) و رنگ می باشد و باید با دستگاههای مخصوص و قدرتمند مکنده در کمترین زمان تخلیه شود. تانکرهای مکنده و ساکشن تخلیه چاه وسیله مناسبی برای تخلیه چاه فاضلاب بیمارستان می باشد. اگر قالیشویی از شبکه فاضلاب استفاده نمی کند باید با استفاده تانکر تخلیه چاه فاضلاب درون چاه را تخلیه کرد.

45756
با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.