پمپ هایی که برای تخلیه چاهاستفاده می شوند با پمپ هایی معمولی متفاوتند،اگر آب غلظت داشته باشد و دارای مواد معلق جامد مانند مواد فاضلاب موجود در چاه ها باشد در این صورت باید برای تخلیه چاه فاضلاب از پمپ های مخصوص استفاده می کنند.

بهترین پمپ ها برای تخلیه چاه فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه پمپ های دنده ای و پمپ های لجن کش و کف کش می باشند..برای آشنایی با پمپ های دنده ای و پمپ کف کش در تخلیه چاه و فاضلاب مقاله ی کاربرد پمپ دنده ای در تخلیه چاه فاضلاب و تخلیه چاه مکانیزه با پمپ لجن کشرا بررسی نمایید.

در این قسمت به بررسی پمپ های کف کش می پردازیم.
تخلیه چاه در تهران،،کاربرد پمپ کف کش در تخلیه چاه های فاضلاب تهران،تخلیه چاه با پمپ تخلیه چاه مکانیزه در تهران،لایروبی چاه و فاضلاب،تخلیه چاه و فاضلاب با پمپ های مخصوص،

پمپ کف کش:

پمپ کفکش با توجه به نوع کاربرد و موادی که پمپ پمپاژ می کند متفاوت است.پمپ ها معمولا از جنس استنلس استیل، چدن، مواد پلیمری  و …. می باشند.جنس پروانه از نوع استیل، تکنوپلیمر، نوریل (پلاستیک فشرده )، چدن وبرنج می باشد.

انواع الکترو پمپ های کف کش:

الکتروپمپ های کف کشدر دو نوع ساده و فلوتردار (دارای قطع کن برقی) می باشند.

لازم به ذکر است این نوع پمپ ها از لحاظ نحوه خنک کاری به دو نوع آب خنک و روغن خنک تقسیم بندی می شوند.

پمپ کفکش های موجود در بازار به دو نوع آب از بغل و آب از رو تقسیم بندی می شوند.

پمپ کف کش مناسب برای پمپاژ سیالت شیمیایی:

از پمپ کفکش بادی وبرقی ضد انفجار ( EX ) جهت جابه جایی انواع سیالات شیمیایی و قابل اشتعال و انفجار و انواع مشتقات نفتی با بدنه چدن استفاده می کنند.

پمپ کف کش مناسب مناطقی با آب شور و PH بالا:

در مناطقی که آب شور باشد و یا PH آب زیاد باشد از کفکش استیل و یا کفکش با بدنه پلاستیک ( به کفکش استیل آب شور نیز معروف است ) استفاده می کنند ، لازم به ذکر است در مناطقی که نه شوری آب و نه PH باشد از کف کش بدنه چدن و یا آلومینیوم استفاده می کنند.

آموزش استفاده از پمپ کف کش و لجن کش:

  • قبل از آنکه پمپ کفکش را راه اندازی کنید ، محل مشخص شده بر روی پمپ را از آب پر نمایید.
  • از میزان ولتاژ برق اطمینان حاصل فرمایید.
  • خنک شدن دینام موتور در پمپ کف کش و لجن کش، توسط سیالی که پمپ می شود خنک می گردد.
  • برای انتخاب صحیح نوع پمپ کف کش و لجن کش با نگاهی به نمودار هد و دبی پمپ می توان پمپ کف کش متناسب با کاربرد خود را انتخاب کنید.

تخلیه چاه مکانیزه توسط پمپ کف کش:

شرکت های تخلیه چاه مکانیزه از پمپ کف کش و لجن کش برای تخلیه چاه فاضلاب استفاده می نمایند. واین موضوع از جمله تفاوت شرکت های نیمه مکانیزه با شرکت های تخلیه چاه مکانیزه می باشد.ما به شما راه تشخیص شرکت های تخلیه چاه مکانیزه و نیمه مکانیزه را در مقاله ی تخلیه چاه مکانیزه به چه صورت انجام می گیرد؟آموزش می دهیم.
تخلیه چاه بصورت مکانیزه در تهران،قیمت پمپ کف کش،نحوه ی استفاده از پمپ کف کش،نکات مهم در باره پمپ کف کش و لجن کش تخلیه چاه در تهران،تخلیه چاه مکانیزه در تهران،لایروبی چاه و فاضلاب،تخلیه چاه و فاضلاب با پمپ های مخصوص،کاربرد پمپ لجن کش و کف کش در تخلیه ی چاه و فاضلاب

 شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه و با استفاده از پمپ های کف کش و لجن کش،  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:

تخلیه و دفع کانال های فاضلاب
رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی و فاضلاب
رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه
دلایل ریزش چاه -نشانه های چاه ریزشی
زمان تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی