تعویض لوله های چدنی سیستم لوله کشی

تخلیه چاه | لوله بازکنی

از جمله اقدامات ضروری که هنگام قدیمی و کهنه شدن سیستم لوله کشی انجام میگیرد تعویض سیستم لوله کشی با سیستم جدید می باشد. سیستم های قدیمی که برای لوله کشی فاضلاب در ساختمان های قدیمی به کار می رفته و امروزه نیز در بسیاری از ساختمان ها وجود دارد سیستم لوله کشی چدنی می باشد.

این سیستم از معایب زیادی برخوردار است. از جمله معایب آن مقاومت کم این سیستم در برابر سرما، ترکیدگی و رسوب می باشد. این لوله ها اگرطول عمر زیادی از نصب آن گذشته باشد، خیلی زود دچار ترکیدگی شده و مشکلاتی مثل نشتی آب به دیواره ها را به دنبال دارند. از دیگر معایب این سیستم ها این است که پس از مدتی دچار رسوب شده و گرفتی را به دنبال خواهند داشت که تمامی این دلالیل به علت زنگ زدی لوله می باشد.

سیستم های جدید لوله کشی فاضلاب:

تعویض سیستم های قدیمی لوله کشی فاضلاب باید توسط افراد حرفه ای انجام گیرد. خدمات لوله کشی فاضلاب شامل تعمیر یا تعویض قسمت های مختلف سیستم لوله کشی منزل خواهد شد. این خدمات شامل تعویض سیستم لوله کشی حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و اشعابات متصل کننده سیستم لوله کشی به چاه فاضلاب یا فاضلاب شهری می باشد.

لوله های جدید که برای تعویض سیستم لوله کشی به کار می روند لوله های سبز پلیمری، لوله های پنج لایه و سیستم کلکتوری می باشد.

تعمیرات سیستم های جدید لوله کشی بسیار راحتتر از لوله های چدنی قدیمی انجام میگیرد. با نصب لوله های جدید می توانید در هزینه های مصرف نرژی نیز صرفه جویی نمایید.

از جمله خدمات سپهرسرویس تعویض لوله های فاضلاب قدیمی به به سیستم جدی لوله کشی بدون تخریب دیوار و با هزینه ی کم می باشد. 

مطالب مرتبط:

مطالب مرتبط:
روش موثر برای جلوگیری از ترکیدگی لوله های فاضلاب

اصول اولیه در لوله کشی فاضلاب ساختمان

زمان تعویض سیفون توالت

تشخیص ترکیدگی لوله بدون نیاز به دستگاه

77 10 710 0912 تماس بگیرید