تعویض لوله کشی فاضلاب

تخلیه چاه | لوله بازکنی

سیستم لوله کشی فاضلاب قدیمی پس از گذشت چندین سال دچار ترکیدگی می شوند که در صورت تعمیر نشدن مشکلات زیادی را به دنبال خواهند داشت.

در صورت بروز این مشکلات از شرکت هایی که توانایی بازسازی یا تعمیر لوله کشی فاضلاب دارند، تقاضای خدمات رسانی  کنید. یافتن اشکالات سیستم لوله کشی نیاز به دقت کافی و استفاده از دستگاه های مناسب دارد. از جمله دستگاههای پرکاربرد که متخصصین برای تشخیص محل نشتی به کار می برند دستگاه نشت یاب می باشد.

خدمات تعویض یا بازسازی سیستم لوله کشی:

سیستم لوله کشی فاضلاب شامل مجموعه ی از سیستم هایی مختلفی می باشد که در ساختمان بکار رفته است. این سیستم شامل لوله کشی آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، تخلیه آب پشت بام، اتصالات و انشعابات به چاه فاضلاب می باشد.

خدماتی که برای تعمیرات، بازسازی یا راه انداری سیستم های مختلف ساختمان بکار برده می شود شامل: نصب و راه اندازی سیستم گرمایش ساختمان،نصب سیفون آشپزخانه و توالت، تعمیرات سیفون آشپزخانه و توالت فرنگی یا ایرانی، بازسازی لوله کشی توالت و حمام، نصب لوله های فاضلاب آپارتمان، تعمیرات لوله کشی فاضلاب ساختمان کهنه و… می باشد.

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب:

از دیگر خدماتی که توسط شرکت های تعمیر لوله های فاضلاب ارائه می شود لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ای مختلف فاضلاب می باشد. گرفتگی های لوله ی فاضلاب در ساختمان های قدیمی به دلیل رسوب ذرات جامد در لوله ها رخ می دهد. این اتفاق بیشتر در لوله های چدنی باعث بروز مشکل می شود زیرا این لوله ها به دلیل زنگ زدن زودتر دچار رسوب می شوند. از این رو این لوله ها بیشتر نیاز به خدمات لوله بازکنی خواهند داشت. از دستگاه هایی که شرکت های لوله بازکنی و خدمات تعمیر لوله فاضلاب برای رفع گرفتگی بکار می برند دستگاه تراکم هوا و فنر برقی میباشد.

تعویض لوله فاضلاب

شرکت سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب در زمینه ی تشخیص ترکیدگی لوله، تعمیرات لوله ی فرسوده، رفع نم و رطوبت دیوار آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:


نشت یابی و تعمیرات لوله های فرسوده

روش موثر برای جلوگیری از ترکیدگی لوله های فاضلاب
اصول اولیه در لوله کشی فاضلاب ساختمان
زمان تعویض سیفون توالت
تشخیص ترکیدگی لوله بدون نیاز به دستگاه

تعمیرات لوله های فاضلاب

77 10 710 0912 تماس بگیرید