ایزوگام کاری با دونوع ایزوگام به نام های دمیده و پلیمری انجام میگیرد.این دو نوع ایزوگام تفاوت هایی باهم دارند که در این بخش به عمده تفاوت های این دو می پردازیم.

ایزوگام دمیده با استفاده از مازوت (قیر دمیده)در صنایع سخت ایزوگام تولید می شود.نام دیگر ایزوگام دمیده BOF می باشد.ایزوگام کاری،نصب ایزوگام،شرکت ایزوگام کاری در تهران

ایزوگام دمیده نسبت به ایزوگام پلیمری قیمت مناسبتری دارد وکیفیت پایینتری دارد.

قیر دمیده از دمیدن هوای داغ به قیر خالص در مرحله آخر عمل تصفیه تولید می شود. در این فرآیند ، هوای داغ با دمای 200 تا 300 درجه سانتی گراد توسط لوله های سوراخ دار وارد محفظه حاوی قیر دمیده می شود . و سبب می شود اتم های هیدروژن موجود در مولکول های هیدروکربورهای قیر ، با اکسیژن هوا ترکیب می شود و با تشکیل آب ، عمل بسپارش رخ دهد .

قیر دمیده نسبت به قیر خالص دارای درجه نفوذ کمتری است ، درجه نرمی بیشتری دارد و حساسیت کم تری نسبت به تغییرات دما دارد . این نوع قیر که بیشتر در تولید ورق های پوشش بام ، باتری اتومبیل و اندودکاری مورد استفاده قرار می گیرد با علامت اختصاری R معروف می باشد .

سوال: قیر R80/25 به معنای چیست؟این قیر به معنای قیر دمیده با درجه نرمی 80 و درجه نفوذ 25 می باشد .

ایزوگام پلیمری با استفاده از قیر خالص با نام اختصاری BPP در بازار شناخته میشود.ایزوگام کاری،نصب ایزوگام در تهران،شرکت نصب ایزوگام، ایزوگام کاری تهران

 

news1430035044_4873
ایزوگام کاری

شرکت سپهرسرویس با بکارگیری نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در زمینه ی ایزوگام کاری در تهران و حومه می باشد.


ایزوگام کاری


مواد اولیه ایزوگام چیست؟


تقسیم بندی ایزوگام ها

77 10 710 0912 تماس بگیرید