لایروبی شبکه فاضلاب ، چاه و کانال فاضلاب :

دلیل پر شدن جاه فاضلاب :گاهی وجود مواد متعددی مثل مو ، پلاستیک ،چربی های متعدد و … باعث ایجاد لایه ای ضد آب می شود که این لایه ضد آب تمامی بدنه ی کانال چاه را می پوشاند و باعث عدم نفوذ آب در چاه می شود.همین امر باعث پر شدن سریع و متعدد چاه شده و تخلیه آن نیز پر هزینه خواهد بود.

راه حل چیست؟

ما با لایروبی این مواد از چاه و شبکه فاضلاب، کف تراشی چاه فاضلاب و لجنکشی تضمین می کنیم که چاه فاضلاب مانند روز اول کشش خود را بدست بیاورد. لایروبی با نیروی انسانی انجام می شود ، به این صورت که پس از تخلیه چاه فاضلاب ، افراد فنی ما به داخل چاه رفته و لجنها و مواد مانع جذب کف چاه را به بیرون چاه انتقال می دهند.قیمت لایروبی و کف تراشی چاه ، بر اساس مقدار لجن و موادی است که از کف چاه تراشیده شده (قیمت بر اساس هر نیسان)  بر لایروبی چاه فاضلاب به لایروبی کانال فاضلاب ، لایروبی شبکه فاضلاب و حفاری کانال فاضلاب و کانال

حتما باید بدانید که، برای عوض کردن مسیر لوله کشی فاضلاب اغلب از مدل های گوناگون زانویی ها استفاده می شود که غالبا به صورت ۹۰ و یا ۴۵ درجه می باشند و در حفر چاه باید به آنها دقت کرد. زمانی که چاه توسط افراد مختلف تخلیه میگردد باید بصورت کامل عوامل آن نیز بررسی شود و تخلیه چاه نیز یکی از عوامل مهم به شمار می آید. برای جلوگیری از نفوذ گاز فاضلاب نیز (و البته حشراتی نظیر سوسک) از سیفون استفاده می شود (در چاه توالت، روشویی، کف شور و …) نیازی به گفتن ندارد که گرفتگی های چاه توالت و لوله فاضلاب اغلب در همین زانویی ها و سیفون ها رخ می دهد. حالا این سوال مطرح می شود که هنگام گرفتگی لوله فاضلاب یا چاه توالت چه عملی باید انجام دهیم؟ چطور می شود گرفتگی توالت فرنگی را باز کرد؟ نحوه ی باز کردن لوله فاضلاب یا چاه توالت فرنگی و ایرانی به چه صورت می باشد؟