راهنمای انتخاب فلاش تانک

فلاش تانک از یک منبع ذخیره آب و لوله انتقال آب به کاسه توالت، تشکیل می‌شود. عملکرد آن به این گونه است که با کشیدن زنجیر یا فشار دکمه تخلیه آب سوپاپ تخلیه جابه‌جا شده و آب با فشار در کاسه توالت  تخلیه می‌شود و فضولات را با خود به درون چاه می‌برد.

فلاش تانک توکار

فلاش تانک‌های توکار نوع دیگری از انواع فلاش تانک‌ها است که ویژگیهای خاص خود را دارد و در دید قرار ندارد. مخزن فلاش تانک توکار در دیوار قرار گرفته و دکمه تخلیه آب آن در دیوار تعبیه شده است و مناسب برای مکانها شلوغ و ارگانها می‌باشد که دیگر جایی برای فلاش تانک اشغال نمی‌شود.

این مدل فلاش تانک‌ها برای استفاده در منزل هم بسیار کارآمد هستند چرا که هم فضای کمتری را اشغال می‌کنند هم ظاهر بهتری به سرویس بهداشتی شما می‌دهند و توالت و سرویس بهداشتی را زیبا می‌کنند. البته باید به این نکته هم توجه کنید که اگر می‌خواهید از فلاش تانک‌ها تو کار استفاده کنید باید قبل از اتمام کار تاسیسات سرویس بهداشتی تان به فکر نصب آنها باشید. در واقع زمان نصب فلاش تانک توکار قبل از پایان کار ساختمان است. یکی از بدیهای فلاش تانک توکار عدم دسترسی به آن و تعمیر آن است.

فلاش تانک ضد باکتری با آنتی باکتریال:

تنها تفاوت فلاش تانک‌های آنتی باکتریال با دیگر فلاش تانک‌ها در ساختار آن است که از مواد و مصالح آنتی باکتریال استفاده شده است. این موضوع به بهداشت بیشتر فلاش تانک کمک می‌کند و باعث بهداشت بیشتر فلاش تانک می‌شود.

فلاش تانک‌های دوگانه

فلاش تانک دوگانه ویژگی خاصی دارد. در فلاش تانک‌های دوگانه مخزن فلاش تانک به دو قسمت کوچک و بزرگ تقسیم‌شده و خروجی هر کدام از این دو قسمت نیز جداگانه قابل تنظیم است. علت این امر نوع استفاده از فلاش تانک و مقدار آب مصرفی است. استفاده‌ کننده به بنا بر نیاز یکی از دکمه‌های کوچک یا بزرگ را می‌کشد. بدین ترتیب حجم قابل‌توجهی از آب ذخیره‌سازی و حفظ می‌شود. استفاده از فلاش تانک‌های دوگانه می‌تواند ۵۰ تا ۷۰ درصد در صرفه جویی آب تاثیر داشته باشد. این مدل فلاش تانک‌ها به دوزمانه نیز مشهور هستند و کاربرد زیادی دارند.

فلاش تانک اتوماتیک

فلاش تانک اتوماتیک نیز نوع دیگری از فلاش تانک است که در بازار وجود دارد. روش کار آن به این صورت است که با باز و بسته شدن درب سرویس بهداشتی به صورت اتوماتیک شروع بکار می‌نماید. فلاش تانک اتوماتیک به میزان معین مخزن آب را تخلیه می‌نماید. علت ساخت این نوع فلاش تانک نظافت بیشتر سرویس بهداشتی است.

یکی از نکاتی مهم هنگام استفاده از فلاش تانک توجه به میزان آب مصرفی این محصولات است. چرا که فقط ۲۰ درصد مصرف آب در توالت‌ها صرف نظافت شخصی می‌شود و ۸۰ درصد بقیه آبی است که در خروجی فلاش تانکها مستقیماً به فاضلاب تبدیل می‌شود  و این مقدار زیادی است. پس در انتخاب فلاش تانک‌ها حتما این نکته را مورد توجه قرار دهید و در مصرف کمتر آب کوشا باشید.

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی و تعمیرات سیفون توالت به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

 

77 10 710 0912 تماس بگیرید