راهنمای خرید ایزوگام

تخلیه چاه | لوله بازکنی

امروزه قیرگونی و عایق کاری هایی قدیمی جای خود را به ایزوگام داده اند. زیرا ایزوگام خوب سالهاست که امتحان خود را در برابر طول عمر بالا در ایمن کردن ساختمان در برابر نفوذ آب پس داده است. خرید ایزوگام از جمله مواردی است که در عایق کاری صحیح پشت بام موثر می باشد. البته ایزوگام فقط در ایزوگام کاریپشت بام کاربرد ندارد و از آن در ایزوگام کاری استخر، سرویس بهداشتی، شیروانی، دیوارها و… کاربرد فراوانی دارد. از این رو شرکت ها و برندهای مختلف هر کدام با کیفتی گوناگون اقدام به تولید ایزوگام نموده اند تا پاسخوی نیازهای جامعه باشند. اولین قدم در ایزوگام کاری، خرید یک ایزوگام خوب از بهترین برند ایزوگام می باشد. اگر قصد خرید ایزوگام دارید قبل از اقدام به خرید مقاله ی زیر را مطالعه نمایید. قبل از هر چیز به مشخصات یک ایزوگام مرغوب می پردازیم.ایزوگام کاری،نصب ایزوگام،نصاب ایزوگام تهران

مشخصات ایزوگام خوب و مرغوب در درجه ی اول طول عمر بالای ایزوگام می باشد. هر چه ایزوگام مقاومت بالایی در تغییرات آب هوایی، تابش نور خورشید و کشش داشته باشد از استاندارد خوبی برخوردار خواهد بود.نصاب ایزوگام،ایزوگام کار تهران

کدام ایزوگام از استاندارد بالایی برخوردار است؟

گرچه استاندارد ملی عایق رطوبتی در سال 79 ابلاغ شده است و از آن زمان تاکنون شرکت‌های تولیدی ملزم به رعایت آن استاندارها شده اند. اما عایق‌هایی در بازار مشاهده می‌شود که از کیفیت مطلوب و استانداردهای لازم برخوردار نیستند و با قیمت پایینتری ایزوگام ها را عرضه ی بازار قاضا می کنند. ایزوگام هایی  که در آن از مواد پلیمری بیشتری استفاده شده باشد و برای بالا بردن حجم تولید از مواد پرکننده زیادی استفاده نکرده باشند دارای مقاومت بیشتری در برابر عوامل جوی خواهد بود. از دیگر مشکلاتی که ایزوگام نامرغوب دارد این است که در آن از الیاف پلاستیک بازیافت شده استفاده شده است که مقاومت به کشش و شکست را پایین می آورد. از این رو قیمت ایزوگام ها در بازار قدری با هم تفاوت دارند. مطمئنا اولین نشانه ی ایزوگام با کیفیت، ضمانت نامه ی پس از فروش آن خواهد بود. البته باید خاطر نشان کرد که برخی از شرکت های عوام فریب از نام برند شرکت های معتبرایزوگام استفاده نموده و با جعل عنوان شرکت، برگه ای نیز به عنوان خدمات پس از فروش ایزوگام به مشتری می دهند که البته پس از فروش بالا مکان خود را برای فرار از ارائه ی خدمات تغییر خواهند داد. از این رو اگر می خواهید با اطمینان کافی به خرید ایزوگام بپردازید ما به شما راهکارهایی را ارئه می دهیم تا از برند معروف کالای اصل را خریداری نمایید.
عایق کاری،شرکت نصب ایزوگام
در هنگام خرید بیش از هرچیز به نشان استاندار ایزوگام توجه نمایید تا در آینده ای نه چندان دور نیاز به تعمیر ایزوگام پشت بام نداشته باشد.

ایزوگامی که دارای پرکننده ی زیاد باشد به راحتی شکسته شده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار نخواهد بود. از طرف دیگر باید دارای مقاومت به کشش بالایی باشد به طوری که بانیروی زیاد پاره نشودو به راحتی شروع به نازک شدن یا به عبارت دیگر پدیده ی گردنی شدن نکند. قبل از خرید ایزوگام خودتان یک تست ایزوگام  بر روی آن اجرا کنید. ایزوگام را از پشت تاکنید. حتی می توانید قبل از تا کردن ایزوگام آن را مدتی درون یخچال قرار دهید تا تست مطئن تر انجام شده و به آب هوایی جوی سرد نیز نزدیکتر باشد.

آیا می شود فهمید طول عمر ایزوگام چقدر است؟

ایزوگام نامرغوب خیلی زود ذات خود را نشان خواهد دارد. کافی است بعد از اولین بارش به پشت بام بروید تا به مرغوبیت ایزوگام پی ببرید. اگر ایزوگام بعد از اولین بارش در تمامی نقاط سالم ماند می توانید تا مدت های روی ایزوگام حساب کنید.

ایزوگام کاری
شرکت ایزوگام کاری سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز درتهران و حومه می باشد.


مشخصات ایزوگام خوب و مرغوب


ایزوگام کاری با عایق سفید


توصیه های مهم در نصب ایزوگام


ایزوگام کار حرفه ای


تست ایزوگام


تعمیر ایزوگام

77 10 710 0912 تماس بگیرید