راهکارهای اساسی برای بازکردن سیفون

ورود مواد زائدی مثل مو یا ذرات غذاها در در پیچ خم های سیفون توالت موجب گرفتگی آن می شود. ایجاد مشکل در این ناحیه از لوله های فاضلاب به راحتی برطرف نمی شود. از آنجایی که توالت و حمام زیاد مورد استفاده قرار میگیرند بیشتر در معرض گرفتگی بوده و مشکلات را به وجود می آورند.

در این قسمت به اساسی ترین روش های بازکردن گرفتگی سیفون می پردازیم.

رفع گرفتگی سیفون حمام و توالت:

همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد به وجود آمدن گرفتگی در لوله های فاضلاب و در قسمت سیفون فاضلاب به دلیل وجود صابون یا ذرات بزرگ و کوچک می باشد  که پس از ورود به فاضلاب در آن گیر کرده و ممکن است پس از مدتی با انباشته شدن این مواد گرفتگی کامل لوله اتفاق بیفتند. برای آنکه از گرفتگی سیفون جلوگیری کنید باید از ورود هر گونه موراد زائد به درون چاه و لوله ها ی فاضلاب جلوگیری کنید.

لوازم مورد نیاز برای بازکردن سیفون توالت:

گرفتگی سیفون توالت و حمام را می توان با محلول لوله بازکن و یا فنر لوله بازکنی از بین برد. همچنین امکان استفاده از دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا نیز وجود دارد ولی استفاده از آن ممکن است مفید نباشد. بهترین وسیله برای رفع گرفتگی های جزئی و ضعیف استفاده از محلول لوله بازکن است. تنها مشکل استفاده از محلولهای لوله بازکنی، خاصیت اسیدی و خورندگی آن است که باعث از بین رفتن لوله می شود. اگر با محلول لوله بازکن نتوان گرفتگی سیفون توالت و حمام را رفع کرد به ناچار باید از فنر لوله بازکن استفاده کرد. فنر لوله بازکن به راحتی می تواند گرفتگی درون لوله را رفع کند و مواد زائد داخل لوله را از بین ببرد. البته دستگاه فنر لوله بازکن وسیله ای نیست که هرکسی داشته باشد و برای استفاده از آن باید با شرکتهای لوله بازکنی تماس بگیرید.

شرکتهای لوله بازکنی و لوله بازکن های حرفه ای

شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه با استفاده از دستگاههای مخصوص لوله بازکنی مانند فنر لوله بازکن، دستگاه تراکم هوا و انواع محلول های لوله بازکنی به راحتی هر نوع گرفتگی درون لوله و گرفتگی سیفون توالت و حمام را رفع می کنند و مواد زائد را از بین می برند. متخصصین لوله بازکنی و شرکتهای لوله بازکنی براساس تجربه مناسب ترین وسیله برای رفع گرفتگی سیفون را انتخاب می کنند و با آن در سریع ترین زمان گرفتگی لوله و سیفون توالت را رفع می کنند. در عملیات لوله بازکنی تخصص و تجربه حرف اول را می زند. بهترین عملکرد را کسی دارد که بیشترین تجربه و تخصص را در زمینه لوله بازکنی داشته باشد.

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی  شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:

لوله بازکنی ظرف شویی


بهترین راه لوله بازکنی


آشنایی با دستگاه فنر لوله بازکنی


چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنیم

77 10 710 0912 تماس بگیرید