رسوب تراشی چاه بدون تخریب

رسوب زدایی چاه فاضلاب امری مهم و ضروری برای چاه های فاضلاب قدیمی می باشد. چاه های قدیمی پس از گذشت مدت زمانی فرسوده شده و دیگر قابلیت اولیه را ندارد. رسوب زدایی به معنای کندن رسوبات، فاضلاب مانده و سفت شده در کف و دیواره های فاضلاب است. رسوب زدایی چاه اگر به موقع انجام نگیرد می تواند خساراتی مالی و حتی جانی برای ساکنین به وجود آورد. رسوب زدایی چاه کهنه و بالازدن آب از چاه فاضلاب و توالت منجر به نفوذ آب دیوارهای اطراف و در نهایت ریزش چاه خواهد شد.

تعمیرات چاه فاضلاب بدون تخریب:

تعمیرات چاه فاضلاب و رسوب زدایی کف و دیواره های باید توسط فردی ماهر و با تجربه انجام گیرد تا با کمترین خرابی بازده چاه افزایش یابد. تعمیرات چاه به این شکل انجام می گیرد که فرد متخصص تعمیر چاه توالت به وسیله ی ابزار الات مخصوص و طناب محکم به درون چاه رفته و با ابزار الات مخصوص اقدام به رسوب زدایی دیواره های چاه می کند. ابزار الاتی که در تعمیر چاه توالت بکار می رود دارای مته های مخصوص کف تراشی بوده که به کمک آن تمامی رسوبات سفت شده در دیواره به راحتی از سطح آن جدا می شود.

امر تعمیر چاه توالت بدون تخریب پس از تخلیه چاه توالت صورت می گیرد. پس از رسوب زدایی چاه رسوبات کنده شده از طریق پمپ های کفکش و لجن کش از درون چاه بیرون کشیده می شود.

با انجام این کار نفوذ آب به دیواره های چاه فاضلاب به راحتی امکان پذیر بوده و چاه نو خواهد شد.

جلوگیری از ریزش چاه فرسوده:

برای انکه از خطرات ریزش چاه جلوگیری نمایید بهترین کار این است که هر 5 سال چاه فاضلاب توسط یک فرد حرفه ای در زمینه ی تخلیه چاه بازرسی شود.

اگر بوی نامطبوعی در اطراف چاه پراکنده است و چاه مکررا پر می شود بهتر است هر چه زودتر برای بازسازی چاه فرسوده اقدام نمایید.

تخلیه چاه

شرکت بازسازی و تخلیه چاه سپهر سرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و افراد متخصص جهت لایروبی و احیای چاه پیر و فرسوده آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان بصورت شبانه روزی می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید