رسوب زدایی لوله ی فاضلاب

گرفتگی لوله های ظرف شویی، گرفتگی لوله های حمام و توالت در منازل قدیمی یکی از مشکلات دامن گیر برای اعضای ساکن آپارتمان ها ساختمان های قدیمی می باشد. استفاده ی طولانی مدت از لوله ها و گذشت زمان طولانی از نصب لوله ها موجب گرفتی آن خواهد شد. این رسوبات موجب شده که جداره ی لوله از مواد زائد پوشیده شود و راه عبور فاضلاب کوچک و کوچکتر گردد. در موارد گرفتگی شدید بسته شدن کامل راه فاضلاب دور از انتظار نیست.

برای از بین بردن رسوبات و لایه های مزاحم در این لوله ها روش های مختلفی پیشنهاد می شود که در ادامه به آن ها می پردازیم.

نکته ی مهم: برای از بین بردن رسوبات لوله از بکاربردن وسایل نوک تیز که موجب سوراخ شدن لوله می شود اجتناب کنید. زیرا در صورت آسیب رساندن به لوله به دردسر بزرگتری دچار خواهید شد.

رسوب زدایی لوله ی آشپزخانه:

لوله های آشپزخانه عمدتا به دلیل جمع شدن چربی ها به وجود می آیند. رسوب زدایی از لوله های آشپزخانه کار مشکلی نیست زیرا چربی ها و مواد غذایی با استفاده از آب گرم و یا یک اسید مناسب از بین می روند.

در صورتی که گرفتگی لوله ی فاضلاب شدیدتر باشد بکارگیری اسید قوی نیز چاره ی کار نخواهد بود. معمولا رسوب زدایی از لوله های حمام کار آسانی نیست. در صورتی که استفاده از اسید نتواند کمکی کند بهترین راهکار برای از بین بردن رسوبات لوله های فاضلاب استفاده از دستگاه های مخصوص با سر فنر های متناسب با لوله می باشد.

دستگاه های مورد استفاده توسط شرکت های لوله بازکنی این قابلیت را دارند تا هر گونه گرفتگی را بدون آسیب رساندن به سیستم لوله کشی فاضلاب براحتی از بین ببرد.

انواع سرفنر های رفع رسوبات لوله ی فاضلاب:

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با انواع فنر ها ی لوله بازکنی موجب می شود تا سیستم لوله کشی فاضلاب شما تا مدت ها دچار گرفتگی نشود.اشکال مختلف فنر های لوله بازکنی در شکل زیر موجود می باشد.

sar_fanar_e_loolebazkoni

شرکت لوله بازکنی سپهر سرویس با مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تهران و حومه می باشد.

شماره تماس:09127101077

77 10 710 0912 تماس بگیرید