بر روی سطح فاضلاب را اغلب گازهایی تشکیل می دهند که عامل اصلی بوی بد فاضلاب می باشند. زمانی که چاه تخلیه نشده باشدو یا اشکالات سیستم لوله کشی فاضلاب می تواند دلیل اصلی پخش این گازها و در نتیجه بوی بد آن باشند. منبع عمده ی این بو معمولا نشات گرفته از توالت ساختمان است. برای بر طرف این مسئله مانعی در کف سنگ توالت قرار می دهند. این مانع که سیفون نامیده می شود مانع پخش این بوهای نامطبوع در ساختمان می شوند.

خیلی از افراد ازبوی بد فاضلاب هنگام بارش شکایت می کنند. رفع این بو کارسختی نیست. شما با نصب لوله ی ونت که وظیفه ی آن خارج کردن گاز فاضلاب هنگام بارش باران می باشد می توانید این گاز ها را به سمت پشت بام و یا خارج از منزل در ارتفاع بالایی منتقل نمایید، و در صورت پرنبودن چاه فاضلاب این بوها را از بین ببرید.تخلیه چاهفتخلیه چاه در تهران،تخلیه چاه فوری،تخلیه چاه مکانیزه

تاثیر سیفون یا شترگلو بر رفع بوی بد فاضلاب:

سیفون یا شترگلو لوله‌ای خمیده شبیه مَد یا کلاهِ حرف «آ» است که زیر سنگ توالت کار گذاشته می‌شود و همیشه هم مثل یک کاسه پُر از آب است. این آب، گاز هایی که می خواهند به داخل توالت راه پیدا کنند را در خود حل کرده و مانع  شیوع بو های نامطبوع در خانه می باشند.

موضوع دیگر در رابطه با سیفون این است که آب درون آن اگر به مدت زیاد تخلیه نشود می تواند خود عاملی برای بوی بد توالت شود.پس هر چند روز یک بار در طول روز فلاش‌تانک دست‌شویی را بکشید تا تازه شود.

روش اساسی رفع بوی بد توالت:

اگر با وجود قرار دادن مانع و سیفون در توالت باز هم بوهای آزار دهنده و گازهای فاضلاب در فضای دسشویی و خانه متصاعد بودند در این صورت باید بصورت اساسی تر بدنبال چاره برای رفع این مشکل باشید.تخلیه چاه در تهران،تخلیه چاه حرفه ای ،رفع بوی بد تضمینی،بهترین راه رفع بوی بد با تخلیه چاه

درصورت پر بودن چاه توالت هیچکدام از راهکارهای ابتدایی نمیتوانند به شما کمکی کنند. شما می توانید با شرکت های تخلیه چاه تماس گرفته و برای مدت ها از شر بو های نامطبوع توالت خلاص شوید.

Toilet2

رفع بوی توالت

 شرکت سپهرسرویسدر زمینه ی تخلیه چاه و رفع بوی بد فاضلاب با بکارگیری مجهزترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان عزیز در تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:

تمیز کردن توالت| دستشویی| توالت فرنگی
رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه
آیا گاز فاضلاب کشنده است؟
مقایسه ی توالت ایرانی و فرنگی

رفع بوی بد چاه توالت و حمام