رفع گرفتگی توالت بدون ابزار

گرفتگی چاه توالت از جمله مسائلی است که با روربه رو شدن با آن به سریعترین روش لوله بازکنی نیاز خواهید داشت. در این شرایط ممکن است به ابزار الات مخصوص لوله بازکنی توالت مثل دیلم یا فنر لوله بازکنی دسترسی نداشته باشید. گرفتگی چاه توالت ایرانی یا فرنگی معمولا به دلیل گیر کردن شی خارجی یا پر بودن چاه توالت رخ می دهد و موجب بالا زدن آب از توالت می شود. مواجه شدن با این صحنه بدون شک مانند یک کابوس می باشد. اگر شما نیز با این مشکل روبه رو شده اید خواندن این مقاله به شما کمک زیادی خواهد کرد.

بازکردن لوله توالت بدون نیاز به ابزار:

گرفتگی توالت معمولا در سیفون اتفاق می افتند. سیفون توالت S مانند است و هنگامی که شی خارجی در آن گیر می کند با یک میله ی صاف و بدون انحنا نمی توان گرفتگی را برطرف کرد.

اگر فنر لوله بازکنی در اختیار دارید کار شما راحتر خواهد بود. اما اگر ندارید می توانید از یک جالباسی آهنی برای اینکار استفاده کنید.

ابتدا گیره را باز کنید سپس  آن را با پارچه بپوشانید تا از آسیب رسیدن به لوله جلوگیری نمایید. پارچه را با چسب به خوبی بر روی لوله محکم کنید. سپس آن را از ورودی توالت به دورن سیفون هدایت کنید.

با فشار جسم خارجی را به درون چاه توالت هدایت کنید و پس از رفع گرفتگی لوله شیر آب را باز کنید. اگر گرفتگی لوله ی توالت  به راحتی برطرف نشد احتمال پر شدن چاه توالت وجود دارد. برای تخلیه چاه فاضلاب به شرکت های شبانه روزی لوله بازکنی تماس بگیرید.

how-to-fixing-a-clogged-toilet-300x225
شرکت سپهر سرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب در زمینه ی تخلیه چاه آماده ی خدکت رسانی به شما شهروندان عزیز می باشد.

09127101077

77 10 710 0912 تماس بگیرید