رفع گرفتگی سیفون توالت

تخلیه چاه | لوله بازکنی

گرفتگی سیفون توالت یا حمام می تواند برای تمامی اعضای خانواده دردسر ساز شود. از این رو لوله بازکنی فوری در این زمان ها بهترین راه چاره برای باز کردن گرفتگی سیفون توالت می باشد.

از دلایلی که موجب گرفتگی سیفون می شود رفتن دستمال کاغذی، مو، صابون و یا هر شی جامدی به درون لوله می باشد می باشد. برای آنکه از گرفتگی سیفون های توالت یا حمام جلوگیری نمایید بهتر از از انداختن اشیا به دورن چاه فاضلاب اجتناب کنید.

سیفون توالت یک وسیله ی مهم در سیستم لوله کشی فاضلاب می باشد که از ورود بوهای فاضلاب به داخل ساختمان جلوگیری می کند. این وسیله خمیده بوده و به شکل S یا U می باشد. این وسیله پس از مدتی ممکن است به دلیل سهل انگاری اعضای خانواده یا شخصی که سفون را نصب کرده است دچار گرفتگی شود که دردسرهای خود را به همراه دارد.

طریقه ی بازکردن سیفون توالت:

شرکت های لوله باز کنی از دستگاه ها و محلول های مختلفی برای رفع گرفتگی سیفون توالت استفاده می کنند. این دستگاه ها شامل فنر برقی، دستگاه تراکم هوا یا دیلم توالت می باشد. گرفتگی سیفون توالت ممکن است به دلیل گرفتگی در ناحیه  ی شتر گلو باشد که در برخی مواقع اتصالات غیر صحیح سیفون این گرفتگی را موجب می شود. از این رو قبل از آنکه اقدام به بازکردن گرفتگی سیفون کنید باید علت گرفتگی را مشخص کنید. عیب یابی سیستم لوله کشی توالت ایرانی یا فرنگی توسط افراد متخصص در امر لوله بازکنی صورت می گیرد.

محلول لوله بازکن برای رفع گرفتگی سیفون:

محلول های لوله بازکن زیادی در بازار برای رفع گرفتگی توالت موجود می باشند که می توانید از آن ها برای رفع گرفتگی سیفون استفاده نمایید. محلول های لوله بازکن برای گرفتگی های ضعیف موثر می باشند اما استفاده ی زیاد از آن ها سبب آسیب رسیدن به لوله های سیفون توالت می شود. اگر گرفتگی لوله آنقد زیاد است که با یکبار استفاده از محلول لوله بازکن باز نشد بهتر است از فنر لوله بازکن برای این امر استفاده کنید.

فنر لوله بازکن از جمله دستگاههایی است که برای رفع گرفتگی های شدید لوله و لایروبی لوله استفاده می شود. اگر یک جسم جامد در مجرای لوله گیر کرده باشد دستگاه لوله باز کنی براحتی و در عرض چند ثانیه مانع را از سر راه برداشته و به داخل لوله ی اصلی هدایت می کند و موجب باز شدن گرفتگی سیفون توالت می شود.

اگر شما به دستگاه فنر لوله بازکن برقی دسترسی ندارید می توانید یکی درست کنید. اما مراقب باشید استفاده از آن سبب آسیب به شتر گلو نشود.

برای ساخت فنر لوله بازکن یک سیم منعطف مثل جالباسی را بردارید و آن را باز کنید. سر آن را با مقداری زیادی پارچه بپوشانید بطوری که دیگر تیزی قابل لمس و پیدا نباشد. سپس با مقداری چسب آن را محکم کنید و به داخل مجرای توالت بفرستید و در جهت های مختلف آن در دیواره ی مجرا حرکت دهید تا گرفتگی سیفون برطرف شود.

اگر گرفتگی توالت برطرف نشد می توانید با شرکت لوله بازکنی سپهر سرویس تماس بگیرید و از آن ها تقاضای اعزام نیروی مجرب به منزل خود نمایید.

لوله بازکنی توالت

شرکت لوله بازکنی سپهر سرویس با مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید