روشی موثر برای بازکردن گرفتگی سینک ظرف شویی

از آنجایی که سینک ظرف شویی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و رفتن چربی که عامل اصلی گرفتی سینک ظرف شوی است زیاد رخ می دهد گرفتگی سینک ظرفشویی دور از ذهن نیست. هر چه زودتر به مشکل رفع گرفتگی سینک ظرف شویی بپردارید و عوامل ایجاد گرفتگی را برطرف نمایید کمتر با گرفتگی های شدید لوله و سینک ظرف شویی مواجه خواهید شد. یافتن روشی موثر برای باز کردن گرفتگی سینک ظرف شویی می تواند شما را در این لوله بازکنی سینک ظرف شویی یاری نماید. برای جلوگیری از گرفتگی لوله از ورود مواد زیر به راه آب سینک ظرف شویی جلوگیری نمایید:

  • ته‌مانده‌های غذا
  • برنج
  • خرده نان
  • تکه‌های ریز گوشت
  • گل و لای سبزیجات و میوها
  • چربی های مرغ و ماهی
  • و..

روش بازکردن گرفتگی سینک ظرف شویی:

روش های گوناگونی برای باز کردن سینک ظرف شویی وجود دارد که هر کدام به نحوی اگر در زمان مناسب و به درستی به کارگرفته شوند می توانند راه گشا باشد. ایجاد یک مکش قوی با استفاده از تلمبه ی دستی از روش های پیشگیری از گرفتگی لوله ش آشپزخانه می باشد. اگر لوله های آشپزخانه ی شما قدیمی هستند و مدام دچار گرفتگی شود برای جلوگیری از این گرفتگی سه قانون را رعایت کنید.

ریختن آب جوش پس از شستن ظرف ها، جلوگیری از رفتن روغن و تکه های غذا در لوله، استفاده از تلمبه ی دستی پس از شستن ظرف ها.

لوله فاضلاب ظرفشویی

موثرین روش های بازکردن گرفتگی لوله:

از کارآمد ترین روش های لوله بازکنی و رایج ترین روش های بازکردن گرفتگی لوله استفاده از لوله بازکن های شیمیایی و فنر لوله بازکنی می باشد. انتخاب روش موثر برای بازکردن گرفتگی لوله بسته به میزان گرفتی است. برخی افراد برای رفع مشکل گرفتگی مداما از محلو ل های شیمیایی استفاد می کنند. استفاده از محلول های شیمیایی می تواند برای سیستم فاضلاب و همچنین سلامت افراد منرل زیان بار باشد. برای بازکردن گرفتگی های  شدیدی لوله بهتر است از فنرهای لوله بازکنی برای این کار استفاده نمایید.

برای خرید لوله بازکن های شیمیایی دقت کنید که محلول لوله بازکن مخصوص رفع گرفتگی لوله های آشپزخانه باشد. این محلول ها اسیب کمتری به جداره ی لوله وارد کرده و فقط چربی ها و مواد رسوب کرده به جداره ی دیوار را در خود حل می کنند.

در استفاده از محلول های لوله بازکن دقت لازم و کافی را به کار گیرید و نگذارید محلول مدت زمان زیادی را در لوله باقی بماند.

 

 با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی و تعمیرات سیفون توالت به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.
77 10 710 0912 تماس بگیرید