روش های نصب سپتیک تانک

سپتیک تانک یک مخزن استوانه ای شکل است که معمولا  جنس آن پلی اتیلن یا بتن مسلح با سیمان تیپ 5 ضد سولفات که از داخل و خارج توسط پلیمر های شیمیایی ایزوله گردیده و در ظرفیت های مختلف ساخته می شود این دستگاه به صورت مونتاژ شده یا قطعاتی که در محل مورد نظر قابل مونتاژ باشد درون زمین دفع می شود.

نصب سپتیک تانک و کاربرد آن عمدتا برای تعداد افراد کم مانند یک واحد ساختمان و یا مجتمع های چند واحدی مسکونی و یا موسسات و کارخانه های کوچک انجام می شود.

روش های مختلف نصب سپتیک تانک

شرکت سپهرسرویس، سپتیک ها را به سه روش نصب می کند های پلی اتیلن را در سه حالت قابل نصب تولید می کند:

روش اول: نصب به صورت دفنی

روش دوم: نصب به صورت سطحی

روش سوم: نصب به صورت هوایی

در هر 3 مدلی که در قسمت فوق به آن اشاره گردیده شده است، استانداردهای خاصی به جهت ساخت آن وجود دارد که در صورت عدم رعایت آن، هنگام نصب، راه اندازی و اجرای سپتیک تانک با مشکل عدیده ای برخورد خواهیم نمود که باعث می شود دستگاه فوق الذکر به درستی و به صورت کامل کار خود را انجام ندهد.

نصب سپتیک تانک:

نصب سپتیک تانک از جمله کارهایی است که اگر طبق اصول و استاندارد های لازم انجام نگیرد مشکلات زیادی را به وجود می آورد که برخی از این مشکلات غیر قابل جبران خواهند بود. از این رو برای نصب سپتیک تانک از افراد باتجربه که در این راستا مهارت هایی زیادی دارند کمک بگیرید.

سپتیک تانک

شرکتهای تخلیه چاه سپهرسرویس با استفاده از تانکرهای مکنده مخصوص تخلیه چاه و تخلیه سپتیک تانک و همچنین انواع پمپهای تخلیه چاه از قبیل پمپ کف کش، پمپ مکنده و پمپ ساکشن اقدام به تخلیه سپتیک تانک های فاضلاب می کنند.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:
سپتیک تانک چیست و در کجا کاربرد دارد؟

اجرای سپتیک تانک 
آموزش نصب سپتیک تانک و نگهداری از آن

تخلیه سپتیک تانک های فاضلاب

لایروبی و تخلیه فاضلاب سپتیک تانک

77 10 710 0912 تماس بگیرید