روش کار با دستگاه فنر لوله بازکنی برقی

از فنر لوله بازکنی برای کابردهای مختلفی استفاده میکنند که نتیجه ی کار باز کردن گرفتگی لوله می باشد.دستگاه لوله بازکنی از موتور و فنر تشکیل شده است. موتور نیروی محرکه لوله بازکنی را تامین می‌کند و فنر نیروی بازکننده لوله بازکنی را بر گرفتگی‌ها وارد می نماید.
گرفتگی لوله به دلیل گیر کردن شی خارجی در لوله ی آشپزخانه، توالت، حمام و هر لوله ی دیگری به راحتی به کمک فنر لوله بازکنی باز خواهد شد.گیر کردن شی خارجی شی خارجی یکی از مشکلاتی است که به راحتی برطرف نمی شود و نیاز به استفاده از دستگاه دارد. لوله بازکنی با فنر برقی مزایای زیادی دارد که در این قسمت به آن می پردازیم.

مزایای استفاده از فنر لوله بازکنی برقی:

شرکت های لوله بازکنی با کمک این فنرها می توانند به راحتی گرفتگی لوله را در سریعترین زمان ممکن برطرف نمایند. کار با دستگاه فنر لوله بازکتی ساده بوده و آسیبی به سیستم لوله کشی فاضلاب منزل وارد نمی کند.
این دستگاه ها در عین سبکی قادرند گرفتگی سخت را نیز برطرف نمایند. سرفنر های مختلف این دستگاه امکانی را برای افراد فراهم می کنند که بتوانند هر مشکل و گرفتی لوله را برطرف نمایند. عواملی مانند بلند بودن لوله و گرفتگی در عمق لوله ممانعتی برای استفاده از این دستگاه فنر لوله بازکن برقی ایجاد نخواهند کرد. انعطاف پذیری بالای فنر می تواند لوله های پر پیچو خم را نیر باز نمیاد.
در ادامه با روش استفاده از دستگاه فنر لوله بازکن برقی آشنا می شویم.

فنر لوله بازکن

نحوه ی کار با دستگاه فنر لوله بازکنی:

ابتدا برای کار با دستگاه فنر لوله بازکنی باید بهترین سرفنر را برای دستگاه انتخاب نمود. این دستگاه ها قابلیت بازکردن هرگونه گرفتگی را دارند اگر بتوانید سر فنر مناسب را متناسب با نیازتان انتخاب نمایید. پس از آنکه سرفنر مناسب را برای کار با دستگاه فنر لوله بازکنی انتخاب نمودید آن را به دستگاه وصل کرده و سپس فنر را محفظه قرارگیری فنر خارج کرده و به درون لوله هدایت میکنید. تا جایی به این کار ادامه می دهیم که به محل گرفتگی لوله برسیم پس از انکه مطمئن شدید محل گرفتگی را پیدا کردید دکمه ی روشن دستگاه را فشار دهید تا براحتی عمل لوله بازکنی را انجام دهید.

یکی از قابلیت های دیگر دستگاه لوله بازکنی این است که می توان بنا به گرفتگی های مختلف قدرت دستگاه را تنظیم نمود. این کار به وسیله ی کلید راست گرد و چپ گرد دستگاه صورت می گیرد.
مرحله ی اخر:
در مرحله ی اخر لوله بازکنی با فنر لوله بازکنی برقی باید مقداری آب را پس از باز شدن لوله و خارج نمودن فنر به درون لوله ریخت تا مواد اضافی به درون فاضلاب بروند. پس از خارج کردن فنر از فاضلاب آن را دوباره با احتیاط در محفظه ی مخصوص جمع کنید

شرکت لوله بازکنی سپهر سرویس با مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تهران و حومه می باشد.

شماره تماس:09127101077

77 10 710 0912 تماس بگیرید