روش کار دستگاه تراکم هوا

از جمله موثرترین روش های لوله بازکنی استفاده از دستگاه تراکم هوا توسط شرکت های لوله بازکنی می باشد.

گرفتگی لوله در قسمت های مختلف سیستم فاضلاب منزل رخ خواهد داد. این گرفتگی ممکن است به دلیل گیر کردن شی خارجی در لوله ی فاضلاب بوده و گرفتگی فاضلاب را منجر شود. اگر گرفتگی لوله در هر قسمتی از این سیستم رخ داده باشد می تواند به وسیله ی دستگاه تراکم هوا این گرفتگی را برطرف نمود.

چگونه با دستگاه تراکم هوا لوله ی را بازکنیم؟

از آنجایی که کار با دستگاه تراکم هوا بسیار راحت بوده و حمل و نقل آن نیز بدلیل سبک دستگاه آسان می باشد می توان از آن به عنوان یک دستگاه رایج در امر لوله بازکنی نام برد.

به کارگیری دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا به منظور باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب و چاه توالت فرنگی: در رابطه با گرفتگی های شدید لوله فاضلاب که به دنبال استفاده از پمپ معمولی باز نمی شوند می توان از دستگاه تراکم هوا استفاده کرد. فشار این دستگاه را می توان تنظیم کرد و فشار آن را تا چندین برابر  می شود افزایش داد.  مقدار هوا را با عقربه ای که روی دستگاه متصل است نمایش داده می شود.در فشار های بالا این دستگاه ، صدای شدیدی ایجاد می کند. این دستگاه، هوا را در مخزن خود با فشار جمع کرده و به صورت ناگهانی (پس از کشیدن اهرم) هوا را با شدتی فراوان به داخل چاه توالت و لوله فاضلاب تخلیه می کند که نتیجه ی آن باز شدن گرفتگی چاه توالت یا لوله فاضلاب می باشد. به کارگیری این دستگاه زمان گرفتن لوله فاضلاب و گرفتن چاه توالت باید توسط فردی صورت گیرد که علاوه بر مهارت کامل دارای تجربه نیز باشد.برای اینکه از رفع گرفتگی لوله فاضلاب مطمعن شوید باید آب را باز کنید و سرعت کشش آب را مشاهده کنید.اگر سرعت کشش بالا باشد پس گرفتگی برطرف شده است.

دستگاه تراکم هوا
شرکت سپهرسرویسدر زمینه ی لوله بازکنی فوری و تعمیرات لوله بازکنی با بکارگیری مجهزترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان عزیز در تهران و حومه می باشد.

 09127101077

77 10 710 0912 تماس بگیرید