ریزش چاه فاضلاب را جدی بگیرید

از بین رفتن چاه فاضلاب و نم زدن دیواره های اطراف آن از جمله دلایل مهم ریزش چاه فاضلاب در منازل کهنه و قدیمی می باشد. در این منازل فرسودگی چاه فاضلاب رفته رفته بیشتر شده و در آخر خسارات جبران ناپذیری را به بار می آورد. هنگامی که چاه فاضلاب دچار فرسودگی می شود یه حفره درون زمین به وجود می آید که این حفره روز به روز بزرگتر شده و زمین منزل نیز رفته رفته سست می گردد. با گذشت زمان خطر ریزش چاه جدی تر شده و جان ساکنین را تهدید می کند.

چگونه از خطر ریزش چاه در امان باشیم:

اگر قبل از پر شدن چاه فاضلاب آن را تخلیه کنیم و پس از هر بار تخلیه به بررسی دیواره های چاه فاضلاب بپردازیم و در صورت نیاز آن را ترمیم و تعمیر کنیم می توان گفت که دیگر خطری از جانب چاه فاضلاب ما را تهدید نمی کند. شرکت ها ی تخلیه چاه با رسیدگی به وضعیت چاه فاضلاب آن را بهبود می بخشند. اگر چاه فاضلاب نیاز به تخلیه شدن داشته باشد با تخلیه چاه به موقع به امور چاه رسیدگی می کنند. اگر هم پس از تخلیه چاه فاضلاب متوجه شوند که دیواره های چاه قابلیت جذب آب فاضلاب را ندارد و یا نم کشیده است با عملیات فوری تعمیر چاه بدون نیاز به خرابی چاه را مانند روز اول نو میکنند.

خدمات شرکت سپهرسرویس:

شرکت خدماتی لوله بازکنی و تخلیه چاه سپهر سرویس از جمله شرکت های معتبر با سابقه ی درخشان می باشد که در تهران و حومه مشغول به فعالیت در زمینه های تخلیه چاه، لایروبی چاه، رسوب زدایی چاه، طوقه چینی چاه فاضلاب، تبدیل چاه کهنه به چاه نو، ترمیم چاه فاضلاب، کف تراشی چاه و… می باشد. تمامی این امور توسط بهترین و زبده ترین نیروها انجام می گیرد. با توجه به زیاد شدن شرکت ها ی لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران توجه به سابقه ی کاری شرکت از جمله تضمینی برای گرفتن بهترین خدمات از جانب بهترین شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد. در اولین تماس شما نیروهای سپهر سرویس پس از گذشت چند دقیقه در محل حاضر شده و اقدامات اولیه را برای بررسی وضعیت چاه فاضلاب انجام می دهند. سپس در صورت نیاز و پر بودن چاه فاضلاب آن را به طور کامل تخلیه میکنند. پس از تخلیه چاه با حفظ موارد ایمنی یکی از نیروها به درون چاه رفته و به بررسی وضعیت چاه و دیواره های چاه می پردازد تا در صورت نیاز ترمیم چاه فاضلاب .را شروع کنند.

خدمات شبانه روزی:

در هر زمان و در هر مکان که باشید با شماره گیری تلفن09127101077می توانید از خدمات سپهر سرویس بهره مند شوید. شرکت  سپهر سرویس با بکارگیری دستگاه ها ی مدرن و تانکرهای مکنده ی قوی در سراسر تهران شعبه داشته و به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به ساکنین تهران و حومه می باشد. تخلیه چاه شمال تهران، تخلیه چاه جنوب تهران، تخلیه چاه غرب تهران، تخلیه چاه شرق تهران ا زجمله مهمترین شعب این شرکت در تهران می باشد.

 

 شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه و با استفاده از پمپ های کف کش و لجن کش،  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

شماره تماس:09127101077

 

 

77 10 710 0912 تماس بگیرید