سریع ترین روش بازکردن سینک ظرف شویی

اگر سینک ظرفشویی شما گرفته و مقدار زیادی از خرده ریزهای غذا، خس و خاشاک میوه‌ها، گل و لای سبزیجات و چربی های ظروف غذا داخل لوله های سینک گیرکرده و مانع از تخلیه آب به سمت چاه می شود ، نگران نباشید فقط با کمک سود صابون گرفتگی سینک ظرفشویی رو باز کنید ، برای همین مراحل ذیل رو انجام بدید.

مراحل بازکردن گرفتگی لوله ی آشپزخانه:

مرحله اول: ابتدا به نزدیکترین عطاری نزدیک خونتون مراجعه کرده و با توجه به نیازتون مثلا ۱ کیلو سود صابون بگیرید.
مرحله دوم: با توجه به اینکه سود صابون حاوی مواد شیمیایی هست و نباید با پوست دست در تماس باشد برای همین ابتدا از دستکش پلاستیکی یا ظرفشویی استفاده کرده و سپس با یک قاشق پلاستیکی غذا خوری، سود صابون رو داخل سینک ظرفشویی ریخته و منتظر بمانید بعد از چند دقیقه سود صابون شروع به بازکردن گرفتگی سینک کرده و تمام آب جمع شده در داخل سینک به سمت چاه سرازیر میشه.
مرحله سوم: بعد از اینکه گرفتگی سینک ظرفشویی باز شد با آب سرد محلی که سود صابون ریخته شده است را بشویید.
توجه۱: در زمانیکه سینک ظرفشویی شما گرفته و داخل آن پر از آب می باشد و شما در محل تخلیه آب سینک سود صابون ریختین، به هیچ عنوان بدون دستکش دست خود را داخل آب که با سود صابون مخلوط شده نکنید ، چون باعث میشه که پوست دست شما از بین بره!
توجه۲: سود صابون بصورت جامد و سفید رنگ و کیلویی ۲۵۰۰ تومان می باشد و می تونید از عطاری های نزدیک خونتون تهیه کنید.
نکته مهم۱: اگر به اندازه یک قاشق غذاخوری سود صابون در سینک ظرفشویی ریختید ولی بعد از چند دقیقه مثلا ۱۰ دقیقه آب داخل آن تخلیه نشد، مقدار سود صابون را بیشتر کنید مثلا ۲ یا ۳ قاشق غذاخوری داخل سینک ظرفشویی سود صابون بریزید و تا تخلیه کامل آب سینک ظرفشویی، داخل آن ظرفی برای شستن نگذارید.
نکته ی مهم۲: سود صابون حاوی مواد شیمیای و سمی هست برای همین از تماس مستقیم با پوست دستتون جلوگیری کنید و همچنین دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید و بعد از استفاده سود صابون از پلاستیک مخصوصش حتما درب پلاستیکش رو ببندید.

9-copy423

شرکت سپهرسرویسدر زمینه ی لوله بازکنی فوری و تعمیرات لوله بازکنی با بکارگیری مجهزترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان عزیز در تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید