طریقه ی بازکردن سیفون دسشویی

چاه توالت، سیفون دسشویی و لوله های اتصالی به آن از جمله بخش هایی از ساختمان هستند که زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. رعایت نکردن برخی موراد و اصول در جلوگیری از گرفتگی سیفون توالت و همچنین رعایت نکردن اصول نصب اتصالات سیفون موجب این گرفتگی می شود.

مش.رت با لوله بازکنی ها و شرکت های خدماتی لوله بازکنی در تهران با بکارگرفتن دستگاه های پیشرفته در لوله بازکنی فوری و تضمینی می تواند موثرترین روش بازکردن گرفتگی سیفون توالت باشند.

از بین بردن گرفتگی سیفون فاضلاب در اکثر مواقع نیاز به دستگاه های مخصوص لوله بازکنی دارد و با استفاده از لوله بازکن های موجو در بازار باز نمی شوند.

پیشگیری از گرفتگی سیفون توالت:

گرفتگی های سیفون توالت انواع مختلفی دارد و روش خاصی را برای بازکردن این گرفتگی ها باید بکار گرفت. بازکردن گرفتی های سخت سیفون توسط روش های لوله بازکنی آسان امکان پذیر نخواهد بود. گرفتی های سخت معمولا به دلیل گیر کردن شی خارجی یا سنگ و خاک در سیفون توالت رخ می دهد. یکی از روش های مهم برای پیشگیری از گرفتگی سیفون توالت استفاده از آب می باشد. رفتن محتویات سیفون توالت به درون چاه از انباشته شدن مواد اضافی در چاه جلوگیری میکند. ریختن آب با فشار به درون چاه توالت سبب هدایت مواد موجود به درون چاه می شود.

موثرترین روش بازکردن سیفون و چاه توالت:

شرکت های لوله بازکنی از لوله بازکن برقی برای رفع گرفتگی های شدید لوله استفاده می کنند. دستگاه فنر لوله بازکن دارای فنرهای مختلفی می باشد که متناسب با نوع گرفتگی فنر مناسب را انتخاب می کنند. پس از هدایت فنر برقی به درون لوله ی فاضلاب توالت دستگاه را روشن نموده و هر گونه گرفتگی سیفون و لوله ی فاضلاب را برطرف می کنند.

از مطمئن ترین و تضمینی ترین روش های لوله بازکنی استفاده از دستگاه فنر برقی است. زیرا این دستگاه با دقت و بدون وارد کردن آسیب به سیستم فاضلاب در کمترین زمان ممکن راه لوله را باز می کنند.

یکی از اشتباهات رایج در بازکردن سیفون توالت استفاده ی زیاد و مکرر از محلول های لوله بازکنی می باشد. این محلولها به دلیل آنکه از مواد شیمیایی درست شده اند سبب خوردگی سیفون توالت و لوله های آن می شود.

افرادی که با مشکل گرفتگی سیفون توالت به دفعات روبه رو هستند و با روش های ابتدایی لوله بازکنی قادر به بازکردن گرفتگی سیفون نیستند بهتر است با تماس با یک شرکت لوله بازکنی حرفه ای از  آن ها کمک بگیرند. این شرکت با تشخیص صحیح خود می توانید اصل مشکل را پیدا کرده و بهترین راهکار برای بازکردن گرفتگی سیفون توالت را عملی کنند.

77 10 710 0912 تماس بگیرید